کد خبر : 72729
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷
-

رئیس ستاد تهران حامیان مردمی آیت الله رئیسی:

چالش امروز کشور ما مدیران ناکارآمد هستند

چالش امروز کشور ما مدیران ناکارآمد هستند
رئیس ستاد تهران حامیان مردمی آیت الله رئیسی، مبارزه با فساد و حمایت از تولید ملی را از رئوس برنامه های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری دانست.

به گزارش گروه سیاسی سورپرس، حسین بهمن آبادی در یک نشست خبری، با بیان اینکه برای رسیدن به نامزد مورد نظرمان فرایندهای فکری، سیاسی، اعتقادی و مذهبی را دنبال کرده ایم و اینگونه نیست که بدون بررسی کارنامه نامزدها از شخصی حمایت کنیم، اظهار کرد: از آیت الله رئیسی به دلیل اینکه خادم ملت و سرباز ولایت است حمایت می کنیم.

رئیس ستاد حامیان مردمی شهر تهران آیت الله رئیسی افزود: ملت شریف ایران علی رغم همه مشکلاتی که برای آنها به وجود آمده با امید نسبت به آینده مملکت و الهام گیری از بیانیه گام دوم انقلاب، خود را برای حضوری پرشور در انتخابات آماده کرده و امید دارند با انتخابی شایسته، دولت جوان و حزب اللهی را در راستای دولت سازی اسلامی و تحقق ایران قوی رقم بزنند.

وی با اشاره به برگزاری مناظرات انتخاباتی و مطرح شدن برخی از مباحث تکراری از سوی تعدادی از نامزدها عنوان کرد: چرا شما که هشت سال سرنوشت اجرایی کشور را در دست داشته اید با وجود وعده های بسیار در این ارتباط به وعده های خود جامه عمل نپوشاندید و اکنون اصلا به روی خودتان هم نمی‌آورید؟

بهمن آبادی وضع موجود کشور را حاصل گزینش اشتباه و قرار گرفتن بیش از ۴۰ درصد مردم در زیر خط فقر برشمرد و خاطر نشان کرد: چرا باید با وجود برخورداری از منابع عظیم در کشور هر روز به علت بی تدبیری دستگاه های اجرایی شاهد بیکاری جوانان تحصیلکرده باشیم؟ چرا باید امروز شاهد ورشستگی بیش از هزاران کارخانه و شرکت های تولیدی در کشور باشیم و آنهایی هم که با سختی به حیات خود ادامه میدهند باید با حداقل ظرفیت خودشان کار کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تقریبا بیشتر محصولات استراتژیک غذایی در داخل تولید و تامین می شود، خاطرنشان کرد: ما در بحث تولیدات کشاورزی و به ویژه دام و طیور مستقل و به خودکفایی رسیده ایم اما به دلیل بی تدبیری و عدم حمایت دولت، امروز به نقطه ای رسیده ایم که مردم باید برای تامین حداقل مایحتاج خود در مضیقه باشند.

بهمن آبادی در خصوص چالش های پیش روی دولت آینده گفت: چالش اصلی امروز کشور ما، مدیران ناکارآمد هستند و کافی است فهرست شرکت های زیان ده دولتی را دربیاورید و مدیران آنها را در این سالها بررسی کنید تا دریابید چه کسانی کشور را در این شرایط قرار داده اند.

وی در پایان با اشاره به عملکرد و کارنامه آیت الله رئیسی در عمر خدمت در آستان قدس و قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و حمایت از تولید ملی نشان می دهد ایشان در تحقق تشکیل دولت انقلابی منطبق بر بیانیه گام دوم انقلاب بسیار مصمم هستند و امید داریم انشالله در این دوره ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی با گزینش اصلح کشور را به ریل اصلی انقلاب بازگردانند.

انتهای پیام/۳۳۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.