کد خبر : 137777
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
-

نایب رئیس فدراسیون فوتبال:

از مدیرعامل سپاهان تعجب می‌کنم/ خربزه خوردند پای لرزش هم بنشینند!

از مدیرعامل سپاهان تعجب می‌کنم/ خربزه خوردند پای لرزش هم بنشینند!
رئیس کارگروه ناظر برای نقل و انتقالات فوتبال کشور گفت: باید بگویم هیچ اصفهان ستیزی در کار نیست. همین نمایندگان خواستار ساماندهی قراردادها شده بودند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص صدور حکم کمیته انضباطی علیه تخلفات نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان که منجر به کسر چهار امتیاز و جریمه ۴۰ میلیارد تومانی به همراه عدم مجوز بازی برای ۶ بازیکن این تیم تا زمان کاهش قراردادهایشان گفت: با توجه به شکایت ۴ باشگاه لیگ برتری اقدام به ارسال گزارش برای کمیته انضباطی کردیم که از جانب سازمان لیگ بر اساس مستندات مندرج در قراردادها صورت گرفت.

رئیس کارگروه نظارت بر نقل و انتقالات فوتبال کشور درباره واکنش باشگاه سپاهان افزود: آنها کمیته‌ای مستقل هستند که هیچ‌گونه دخل و تصرفی در ان صورت نگرفت. با این حال پس از صدور رأی شاهد بیانیه‌های مسلسل وار باشگاه سپاهان بودیم. آنها ناجوانمردانه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال را زیر سوال بردند.

قنبرزاده در خصوص دلایل کسر ۴ امتیاز از سپاهان یادآور شد: طبق حکم کمیته انضباطی به دلیل اینکه باشگاهی ۲۴ ساعت پس از برگزاری بازی شکایت نبرده بود تنها به عدم رعایت موارد قانونی در اجرای حکم بسنده شد. البته در متمم رأی آمده است تا زمانی که پیام نیازمند، رضا اسدی، احسان پهلوان، هادی محمدی، رضا شکاری و کاوه رضایی قراردادهایشان اصلاح نشود نمی‌توانند بازی کنند. باید بعضی قراردادها برای فصل دوم که امضا کرده اند حدود ۲۰ میلیارد کاهش داشته باشد که این موضوع دیگر بین بازیکن و باشگاه است و دخالتی نداریم.

او افزود: از مدیرعامل سپاهان انتظار بیشتری می‌رفت. او عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بود و باید اعتراض خود را از مجاری قانونی پیش می‌بردند نه اینکه با صحبت‌هایشان باعث ایجاد تشویش نزد هواداران سپاهان کنند.

از مدیرعامل سپاهان تعجب می‌کنم/ خربزه خوردند پای لرزش هم بنشینند!

قنبرزاده در واکنش به اعتراض نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید بگویم هیچ اصفهان ستیزی در کار نیست. همین نمایندگان خواستار ساماندهی قراردادها شده بودند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره ورود کمیته انضباطی به سایر باشگاه‌ها یادآور شد: برای پرسپولیس نیز به کمیته انضباطی نامه زدیم و خواستار رسیدگی آنها شدیم. من همین دیروز فهمیدم که طبق اعلام ممیزان مالیاتی هیچ باشگاهی حق تضمین پرداخت مالیات قرارداد بازیکنانش را ندارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: برای سال دوم قراردادها نهایتا باید ۲۵ درصد به قیمت فصل گذشته اضافه شود. به هر حال باید به دوستان بگویم هرکس خربزه می‌خورد پای لرزش هم بنشیند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.