کد خبر : 133277
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
-

روایت آشنایی تا ازدواج مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها در جشن «خیلی عاشقانه»

روایت آشنایی تا ازدواج مادر بزرگ‌ها و پدر بزرگ‌ها در جشن «خیلی عاشقانه»
همزمان با سالروز عقد آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا و هفته ملی ازدواج، جشن خیلی "عاشقانه" با حضور نوجوانان و پدر بزرگها و مادر بزرگهای دارالمومنین طهران، سه شنبه 30 خرداد ماه سالجاری از ساعت 17 در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به منظور گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) و یادآوری فرهنگ و رسوم اصیل ایرانی به روایت قصه های زندگی مادر بزرگها و پدر بزرگها و نظر به اهمیت جایگاه دختران در جامعه، جشن “خیلی عاشقانه” برگزار می شود.

بر اساس این خبر، در جشن “خیلی عاشقانه” که نوجوانان با تشکیل گروه اجرایی، تمامی مراحل برپایی جشن را با همفکری خود و همراهی و همکاری فرهنگسرای اخلاق به انجام می رسانند، علاوه بر پخش کلیپی که زندگی “روح انگیز بهرامی” شاعر و مادر والامقام شهید را روایت می کند، آتنا نیک سیرت (نوجوان هنرمند) و اکبر کاکاوند(پدر بزرگ هنرمند) با ساز سنتور، قطعات هنری اجرا می کنند و برگزاری مسابقه آشپزی بین مادر بزرگها و نوه ها و اهداء جایزه به گروه برتر به انتخاب داور، از دیگر بخشهای این برنامه است.

این خبر می افزاید: دعوت از پدربزرگها و مادر بزرگهای منتخب برای خاطره گویی از فرهنگ و رسوم اصیل و جذاب ایرانی در مراسم ازدواج، قصه آشنایی، خواستگاری و مراسم عروسی که همواره سادگی را سرمشق خود قرار می داده اند از دیگر بخشهای اجرایی “جشن خیلی عاشقانه” است.

این خبر ادامه می دهد: همچنین علاوه بر اجرای گروه سرود نوجوانان “محبان الرضا(علیه السلام) و سخنرانی کارشناس پیرامون مدیریت ارتباطات در دوره نوجوانی، در مسابقه لیوان چینی که پدر بزرگها به همراه نوه ها آن را اجرا می کنند، هدیه ای نیز به گروه برتر اهداء می شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره ۲۴ واقع است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ تماس حاصل نمایند.

برگزاری جشن‌های «خیلی عاشقانه» در پایتخت

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.