کد خبر : 61248
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
-

طرح‌های ترافیکی نوروز از ۲۰ اسفند آغاز می‌شوند

طرح‌های ترافیکی نوروز از ۲۰ اسفند آغاز می‌شوند
سردار هادیانفر با اشاره به کاهش ۶۸ درصدی مسافرت‌ها در نوروز ۱۳۹۹ گفت:‌ از ۲۰ اسفندماه از طرح‌های زمستانی خارج و وارد طرح‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۰‌ می‌شویم.

به گزارش سورپرس، سردار سرتیپ «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در نشست جلسه کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۰، با اشاره به سفر‌های نوروزی در شرایط خاص سال جاری و سفر‌های الزامی و اجتناب‌ناپذیری که در سال ۱۴۰۰ انجام خواهد شد، اظهار داشت: قرارگاه سفر‌های نوروزی که همواره با مشارکت همه دستگاه‌ها برگزار می‌شود، طرح‌های مختلفی اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: از ۲۰ اسفندماه از طرح‌های زمستانی خارج و وارد طرح‌های ترافیکی نوروز ۱۴۰۰‌ می‌شویم. رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: راهداری، اورژانس، هلال احمر، پلیس و… در طول ۲۳۶ هزار کیلومتر جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام وظیفه می‌کنند.

سردار هادیانفر گفت: بهترین کاهش تردد را در نوروز ۱۳۹۹ با ۶۸ درصد کاهش داشتیم؛ محدودیت‌های ترددها، طرح‌های شبانه و… باعث کاهش شیوع کرونا شد و هر جا هم که پروتکل‌ها نقض شد، افزایش ابتلا به این بیماری را شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: بخش زیادی از مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و سفری نداشتند؛ اما با توجه به اینکه آستانه تحمل مردم به دلیل سفر نکردن در سال جاری به سر آماده است، باید تمهیدات لازم در این زمینه برای سال بعد در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/ ۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.