کد خبر : 75386
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

فرمانده انتظامی شهرستان بابل خبر داد؛

کلاهبردار سایبری در دام پلیس بابل

کلاهبردار سایبری در دام پلیس بابل
مازندران فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با انتشار خبر دروغین فروش لباس در سایت های دیوار و شیپور خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ محمدزمان شالیکار اظهارکرد: ماموران پلیس فتای شهرستان بابل در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری با انتشار تبلیغات دروغین در خصوص فروش لباس در سایت های شیپور و دیوار،موضوع را با انجام اقدامات تخصصی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران پلیس فتا با تلاش بی وقفه یک کلاهبردار حرفه ای که از یکی از قربانیان خود بابت فروش لباس بدون تحویل جنس مورد معامله ،مبلغ بالایی را دریافت کرد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری متهم با هماهنگی قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی متهم دستگیر شده را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

کلاهبردار سایبری در دام پلیس بابل

 

شالیکار در خاتمه با تاکید بر اینکه شهروندان خریدهای اینترنتی خود را از درگاههای مطمئن و فروشگاههای معتبر بعد از انجام تحقیقات لازم انجام دهند، خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت هرگونه کلاهبرداری از طریق دنیای مجازی با طرح دعوی در مراجع قضائی می توانند از ظرفیت پلیس فتا استفاده کنند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.