کد خبر : 77437
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
-

یک بازیگر ارمنی از حضور در سریال «سلمان فارسی» گفت

یک بازیگر ارمنی از حضور در سریال «سلمان فارسی» گفت
ارداشیس شاهرودیان، بازیگر مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی: این اثر فاخر تلویزیونی یک کار بزرگ فرهنگی است که روابط ملت‌ها را نشان می‌دهد.

به گزارش سورپرس، ارداشیس شاهرودیان، بازیگر ارمنی در مصاحبه ای با خبرنگاران درباره بازی در مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی گفت: اسم و فامیل من ریشه ایرانی دارد و بسیار خوشحالم که فرصتی شد تا در طرح بزرگ سلمان فارسی و در ایران حضور داشته باشم.

وی ادامه داد کشور من ارمنستان کشور کوچکی است، اما ایران کشور بزرگ و زیبایی است که ظرفیت‌های زیادی دارد و به نظرم این دو کشور می‌توانند کار‌های فرهنگی مشترک زیادی انجام دهند.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال سلمان فارسی گفت در این مجموعه نقش کاهنی به نام بارسلوما را بازی می‌کنم و برایم جذابیت‌های زیادی دارد. وی درباره عظیم‌ترین مجموعه تلویزیونی ایران گفت: سریال سلمان فارسی یک کار بزرگ فرهنگی است که روابط بین ملت‌ها را نشان می‌دهد، اثری فاخر که اتفاقی ویژه در سریال سازی به حساب می‌آید و امیدوارم مخاطبان از آن لذت ببرند. سریال سلمان فارسی به کارگردانی آقای داوود میرباقری رهسپار جلفای آذربایجان شرقی است و از سریال‌های فاخر سیما فیلم به حساب می‌اید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.