کد خبر : 46048
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰:۰۱
-

در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات؛

پایگاه خبری «سورپرس» از کاندیداتوری پدرام پاک آیین حمایت می‌کند

پایگاه خبری «سورپرس» از کاندیداتوری پدرام پاک آیین حمایت می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی سورپرس در پیامی از کاندیداتوری پدرام پاک آیین، نامزد مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات حمایت کرد.

گروه فرهنگی سورپرس:  در بیانیه حمایتی پایگاه خبری سورپرس از پدرام پاک آیین  نامزد مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت برمطبوعات آمده است:  به خوبی واقفیم که امروز رسانه‌ها با مشکلات عدیده ای روبرو هستند  و در این میان رسانه های مستقل که می کوشند به افزایش آگاهی و دانایی به افکار عمومی کمک کنند،  اکنون حیات آنها به نوعی با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی موجود به خطر افتاده است که این موضوع مهم جای تامل و تفکر دارد.

بدون تردید  امروزه دغدغه‌مندی اهالی رسانه را مسئولی می تواند درک کند که تجربه و تخصص و تعهد لازم را در جایگاه مهم و حساس هیات نظارت بر مطبوعات داشته باشد و عزم جدی برای رفع بسیاری از  تبعیض‌ها و ناملایمات را در خود ببیند.

بر این اساس و با توجه به شناختی که از جناب آقای پاک آیین و سوابق درخشانش داریم، امیدواریم در راهی که انتخاب کرده اند با کمک اهالی فهمیم رسانه و مدیران مسئول  این موقعیت برای خدمت بیشتر و بهتر ایشان به اهالی قلم میسر و بسیاری از مشکلات و دغدغه های امروز جامعه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مرتفع شود.

 

در پایان با عنایت به نقش بی بدیل و اهمیت جایگاه هیأت نظارت بر مطبوعات کشور، پایگاه خبری سورپرس با احترام به سایر کاندیداها و برنامه هایشان،  مراتب حمایت خود را  از جناب آقای پدرام پاک آیین، نامزد مرحله دوم هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات را اعلام می‌کند و برای این شخصیت فرهنگی و فرهیخته در ادامه راه آرزوی توفیق و سلامت دارد.

 

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.