کد خبر : 31244
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
-

ورودی اداره های ورامین جهت ترد معلولین مناسب سازی می شوند

ورودی اداره های ورامین جهت ترد معلولین مناسب سازی می شوند
فرماندار شهرستان ورامین گفت: به منظور تکریم جانبازان و معلولان، ورودی ادارات و معابر عمومی برای تردد جانبازان و معلولان مناسب‌سازی شود تا این افراد به صورت مستقل بتوانند به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

به گزارش سورپرس، حسین کاغذلو، فرماندار ورامین روز چهارشنبه در جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران که در محل فرمانداری ورامین برگزارشد اظهار کرد: تکریم جانبازانی که سلامتی خود را در راه اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی فدا کردند وظیفه‌ای است که تمامی مردم و مسوولان باید به آن اهتمام داشته باشند، رسیدگی سریع به امورات این افراد در ادارات دولتی، یکی از مصادیق تکریم ایثارگران است.

وی افزود: وقتی شرایط برای حضور یک جانباز و یا معلول در اداره‌ای فراهم نباشد و او نتواند شخصا کارهای خود را پیگیری نماید، در اصل به حق و جایگاه وی بی‌توجهی شده لذا ورودی تمامی ادارات، معابر عمومی، پل‌ها و محل تردد باید به گونه‌ای باشد که این افراد بدون کمک گرفتن از کسی بتوانند امور جاری خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور به برکت از خود گذشتگی تمامی جانبازان و ایثارگران به دست آمده، جامعه قدردان این زحمات بوده و برای حل مشکلات آنان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

کاغذلو یکی از مهمترین مشکلات جامعه ایثارگری را اشتغال اعلام کرد و افزود: باید توجه داشت که بخش دولتی به تنهایی جوابگوی همه نیازهای استخدامی نیست و برای حل مشکل اشتغال، باید نگاه‌ها از بخش دولتی به سمت کارآفرینی و اشتغال در بخش خصوصی هدایت شود که برای تحقق این مهم، تسهیلات مناسبی از سوی دولت به کارآفرینان اعطا می‌شود.

وی گفت: به منظور اجرای قوانین مربوط به خدمات رسانی به ایثارگران، کلیه دستگاه‌های اجرایی موظفند تا نسبت به معرفی مشاورین خود در امور ایثارگران اقدام کنند، افرادی که تخصص و آشنایی کافی با قوانین مربوط به ایثارگران داشته باشند.

فرماندار ورامین اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، کار و زندگی خود را برای دفاع از ایران اسلامی رها کرده و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند، امروز وظیفه تمامی مسئولان است که در کمترین زمان مشکلات آنان را در ادارات بررسی و در صدد رفع آن‌ها برآیند.

دشت ورامین بیش از هزار و ۴۰۰ شهید و بیش از هزار جانباز، معلول و آزاده تقدیم اسلام کرده است.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.