کد خبر : 129519
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
-

هشدار وزیر ارتش آمریکا: با کمبود شدید نیرو مواجهیم

هشدار وزیر ارتش آمریکا: با کمبود شدید نیرو مواجهیم
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

به گزارش سورپرس به نقل از المیادین، وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که با توجه به اینکه ارتش آمریکا با کمبود شدید تعداد مردان جوان متقاضی خدمت مواجه است، جذب تعداد کافی داوطلب در سال جاری چالش برانگیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش، «کریستین ورموت» وزیر ارتش آمریکا گفت که نیروهای مسلح این کشور به دلیل خطر نداشتن نیروهای جدید و جایگزین کافی در معرض تهدید کاهش نیرو قرار دارند.

ورموت در جلسه استماع کمیته ویژه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: اگر وضعیت در مجموعه نیروهای جدید به طور کامل تغییر نکند، من نگران این هستم که ممکن است مجبور به کاهش ساختار رزمی ارتش و نیروهای مسلح شویم.

وزیر ارتش آمریکا خاطرنشان کرد که جذب تعداد کافی داوطلب در سال جاری چالش برانگیز خواهد بود، زیرا ارتش با کمبود بسیار زیاد تعداد مردان جوانی مواجه است که برای خدمت در ارتش آمریکا اعلام آمادگی می‌کنند.

هشدار وزیر ارتش آمریکا: با کمبود شدید نیرو مواجهیم

طبق الزامات بودجه‌ای که قبلاً منتشر شده بود، ارتش آمریکا قصد دارد حدود ۶۴ هزار سرباز را در سال جاری و حدود ۶۵ هزار و ۵۰۰ سرباز دیگر را در سال آینده جذب کند.

گفتنی است که تعداد سربازان ارتش آمریکا از ۴۸۲ هزار نفر در سال ۲۰۲۱ به ۴۷۳ هزار نفر در سال ۲۰۲۳ کاهش یافت و پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۴ تعداد ۴۵۲ هزار نفر در نیروهای مسلح این کشور خدمت کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.