کد خبر : 81709
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
-

معرفی کتاب؛

نگاهی به یک کتاب «کلوچه خوشبختی» اثر برنادت جیوا

نگاهی به یک کتاب «کلوچه خوشبختی» اثر برنادت جیوا
افراد به خاطر واقعيات و آمار و ارقام و يا ويژگي هاي محصول و يا خدمات اقدام به خريد نمي كنند. اما مشتريان بيشتر بر مبناي احساسات خود دست به انتخاب مي زنند.

گروه فرهنگی سورپرس _ دکتر رویا دروش پیشه مشاور خانواده؛ کلوچه خوشبختی نوشته « برنادت جیوا » است که آن را هنگامه خدابنده ترجمه کرده و انتشارات الماس پارسیان با همکار نشر سلیس روانه بازار کتاب کرده است .

در ابتدای این کتاب شما می خوانید: « هر ایده ، هر نوآوری و هرمحصول و خدمتی از دو موتور تشکیل شده است : کلوچه و خوشبختی » برنادت جیوا ، نویسنده کتاب کلوچه خوشبختی با تکیه بر تجربیات خویش به ارائه نکات ارزشمند و کاربردی در رابطه با بخش های مختلف کسب و کار همچون محصولات و خدمات، مشتری، نوع تبلیغات، قیمت و … جهت پیشرفت و رونق آن در بازارهای اشباع شده امروزی می پردازد.

* آشنایی بیش تر با خانم جیوا

خانم «برنادت جیوا» پیشگام در زمینه داستان‌سرایی برندها است. نویسنده‌ای که عنوان کتاب شماره‌ی یک آمازون را از آن خود کرد. وبلاگ او «thestoryoftelling.com» به عنوان بهترین وبلاگ تجاری استرالیا در سال ۲۰۱۲ برگزیده و به عنوان یکی از ۲۰ وبلاگ برتر در استرالیا در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ انتخاب شده است.

برنادت به عنوان یکی از یکصد کارشناس ارشد برندینگ و بازاریابی در توییتر انتخاب شد و در TEDx درباره «راز گسترش ایده‌ها» صحبت کرد. او را به عنوان رهبر تغییر سازمانی در زمینه بازاریابی و داستان‌سرایی درباره برندها می‌شناسند. هم‌چنین او به برندهای جهانی، رهبران کسب و کارها و کارآفرینان در حوزه بازاریابی مشاوره می‌دهد. او در دوبلین، پایتخت داستان‌سرایی جهان بزرگ شده است! او در جایی گفته است که: « شما هرگز نمی‌توانید ذهنتان را بدون غلبه بر قلبتان تغییر دهید. به همین دلیل است که من به داستان‌سرایی و قصه‌گویی رو آورده‌ام. یک داستان، قوی‌ترین کاتالیزور برای ایجاد تغییر است».

کتاب ” تفاوت ؛ چرا برخی برندها دلنشین ترند؟ ” و کتاب ” بازاریابی، داستان عشق: چگونه برای مشتریان خود مهم باشیم ” دو کتاب برنادت جیوا است.

در بخشی از “کلوچه خوشبختی” می خوانیم :

افراد به خاطر واقعیات و آمار و ارقام و یا ویژگی های محصول و یا خدمات اقدام به خرید نمی کنند. البته شاید افراد از موارد یاد شده نیز برای توجیه تصمیم خود به خرید استفاده کنند، اما مشتریان بیشتر بر مبنای احساسات خود دست به انتخاب می زنند. آنها به ازای تفاوتی که شما با سایرین دارید پول می دهند. ارزشی که شما در اختیار مشتریان قرار می دهید در آن چیز ناملموسی نهفته است که به آنها ارائه می کنید، چیزهایی که پول نمی تواند خریداری شان کند، چیزهایی از قبیل حس همراه جمع بودن، شادی، ایمنی، تفریح، امنیت، حس تعلق و عشق.
دو نمونه از ستایش هایی که از کلوچه خوشبختی شده است را با هم بخوانیم:

* مارک شافر ، نویسنده کتاب « بازگشت به تاثیر گذاری»

این کتاب پر از ماجراهایی الهام دهنده در مورد عناصریست که سبب درخش و موفقیت کسب و کارها در بازارهای بیش از حد اشباع امروزی می شود.

* سث گادین ، نویسنده فریب ایکاروس

خردی که در این کتاب ارائه شده بهتر از هر ثروتی است . حتما آن را بخوانید و استفاده کنید.

حسن ختام این معرفی را به یک پاراگرف از کتاب ( صفحه ۱۰) اختصاص می دهیم:

ما فقط دنبال ساختن یک سری جعبه که کار مردم را راه بیندازد نیستیم ، هرچند که در انجام این کار هم ماهر هستیم .اما چیزی که می خواهیم فرار از این حرف ها است . اعتقاد ما این است که اگر کسی اشتیاق به انجام کاری داشته باشد می تواند از جهان جای بهتری بسازد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.