کد خبر : 102944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
-

در طرح استقبال از بهار به همت اداره روابط عمومی منطقه 15 انجام شد؛

نشر و تولید محتواهای متنوع در بستر فضای مجازی برای مسافران نوروزی و شهروندان

نشر و تولید محتواهای متنوع در بستر فضای مجازی برای مسافران نوروزی و شهروندان
در طرح استقبال از بهار؛ روابط عمومی شهرداری منطقه 15 با نشر و تولید محتواهای متنوع برای مسافران نوروزی و شهروندان در بستر فضای مجازی و معابر در خط مقدم اطلاع رسانی قرار داشت.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس صدیقه محمدبیگی مدیر روابط عمومی منطقه گفت: این اداره از اسفند ۱۴۰۰ همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار، ۲۸ عنوان خبر رسانه از اقدامات انجام شده معاونت های مختلف با موضوع استقبال از بهار، اماکن گردشگری، ایستگاه های استقبال و بدرقه و ویژه برنامه های مناسبتی نوروز را تولید و منتشر کرد.

او با بیان اینکه روابط عمومی هنر و علم ایجاد ارتباط بین سازمان ها و مخاطبین است، افزود: ثبت ۸۳۰ تصویر از ۲۳ عنوان برنامه، طراحی، چاپ و نصب ۲۷ تخته بنر در معابر منطقه و همچنین طراحی ۱۸ پوستر با موضوع استقبال از بهار از دیگر اقدامات اداره روابط عمومی بود.

او با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی الکترونیک به اقدامات استودیو خاوران اشاره کرد وگفت: ۹ کلیپ و پادکست در این استودیو با موضوع استقبال از بهار تولید و در بستر فضای مجازی منتشر شد.

مدیر روابط عمومی منطقه در ادامه با اشاره به اهمیت ارتباطات چندرسانه‌ای و اهمیت آن در دنیای فعلی گفت: در این راستا موشن گرافی های متنوع توسط واحد تبلیغات ساخت و در فضای مجازی انتشار یافت.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.