کد خبر : 129797
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
-

معرفی پروژه های نوآورانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در وب سایت رسمی FIA

معرفی پروژه های نوآورانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در وب سایت رسمی FIA
سه پروژه نوآورانه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در حوزه گردشگری، اتومبیلرانی و امداد خودرو در صفحه مرکز نوآوری وب سایت فدراسیون بین المللی اتومبیلرانی (FIA) معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، واحدهای مختلف کانون هشت طرح نوآورانه مرتبط با حوزه کاری خود را برای شرکت در این فراخوان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی های لازم و مطابق سهمیه تعیین شده توسط دبیرخانه فراخوان، در نهایت سه پروژه برای حضور در رویداد جایزه نوآوری منطقه۱ فیا در سال ۲۰۲۳ معرفی شدند.

وب اپلیکیشن «visitIran.ir» مرتبط با حوزه رسانه و گردشگری، «سافاری ایمن: رویکردی جدید به اکوتوریسم» مرتبط با حوزه اتومبیلرانی و «استودیو شبیه‌سازی آموزش تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه شهری، رالی و آفرود» عنوان طرح های ارسالی به فیا بود که موفق به دریافت تأیید و انتشار در این وب سایت جهانی شدند.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تلاش برای افزایش تعاملات و تقویت روابط با مؤسسات و ارگان‌های بین‌ المللی مرتبط، عضویت در کمیته‏‏ ها و شوراها و کمیسیون ‏های مهم بین ‏المللی بیش از پیش در دستور کار خود قرار داده است. در این راستا هم اکنون کانون به عنوان یکی از دوازده عضو شورای جهانی گمرکی و همچنین عضو کمیته شش نفره بررسی و تأیید صلاحیت مدیران فدراسیون بین ‏المللی اتومبیلرانی (FIA) با این فدراسیون همکاری دارد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.