کد خبر : 11320
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
-

نخستین دوره مسابقه سوارکاری خانواده محور تهران برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقه سوارکاری خانواده محور تهران برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقه سوارکاری خانواده محور شهر تهران به مناسبت دهه فجر، ۱۸ بهمن در مجموعه سمند منطقه ۱۳ تهران برگزار می شود.

به گزارش سورپرس، سازمان ورزش شهرداری تهران، بر اساس پیش بینی های انجام شده، رقابت های سوارکاری در رده های تمرینی، مبتدی، نیمه مبتدی و پیشرفته و در گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

معاونت ورزش سازمان ورزش رده های مختلف رقابتی این رویداد را در بخش تمرینی شامل نیز قدم، ایست، یورتمه درمانژبیضی و همچنین در مبتدی شامل قدم، ایست، یورتمه و چهارنعل در مانژ بیضی اعلام کرد.

براین اساس در رده نیمه مبتدی نیز قدم، ایست، یورتمه، چهارنعل و مسیریابی در مانژ باز و در رده پیشرفته شامل نیز پرش با اسب از موانع خواهد بود.

گفتنی است مسابقات به صورت خانواد محور(رقابت بین اعضای خانواده؛ دختر و مادر، پدر و پسر) جمعه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۵ در مجموعه سوارکاری سمند منطقه ۱۳ شهرداری تهران برگزار می شود.

منطقه ۴ پایتخت میزبان ۹ رشته ورزشی

مدیر ورزش منطقه ۴ از برگزاری مسابقات ورزشی در ٩ رشته مختلف تحت عنوان جام فجر خبر داد و گفت: رقابت های جام فجر با هدف تعظیم و تکریم شعائر اسلامی از طریق پاسداشت ایام الله دهه مبارک با هدف ایجاد فضای نشاط، همدلی و امید برای مردان و زنان برگزار می شود.

نادر گودرزی بیان کرد: ۹ رشته ورزشی انفرادی و تیمی و شامل والیبال، فوتسال، بدمینتون، دارت، طناب کشی، فوتبال روی میز، شطرنج، شنا و بولینگ برنامه ریزی شده است

انتهای پیام/٢٣۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.