کد خبر : 39712
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
-

محیط های اداری برای معلولین در طرقبه و شاندیز مناسب سازی شوند

محیط های اداری برای معلولین در طرقبه و شاندیز مناسب سازی شوند
فوریت مناسب سازی محیط‌های اداری طرقبه شاندیز برای معلولان صادر شد.
به گزارش سورپرس، فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز در جلسه مناسب سازی محیط برای معلولان بر اجرای فوری این طرح تاکید جدی کرد.
سیدحسن حسینی گفت: باید مناسب سازی محیط به نحوی باشد که امکان دسترسی معلولان را به خدمات اجتماعی و اداری را بدون نیاز به کمک دیگران فراهم کند و انتظار است ادارات عضو شورای اداری با اهتمام به این مهم دربازه زمانی مصوب به انجام تعهدات برای کسب استاندارد‌های لازم به عنوان ضرورت و تعهد قانونی و اجتماعی اقدام کنند.
وی تاکید کرد: عدالت در برخورداری از مواهب اجتماعی حق اساسی همه افراد است و بستر سازی برای احقاق این حق وظیفه انسانی مدیران علاوه بر وظیفه قانونی است.
تاکید بر ساماندهی زباله گرد‌ها در طرقبه شاندیز
در جلسه ستاد پسماند شهرستان طرقبه شاندیز هم بر ساماندهی زباله گرد‌ها در این شهرستان تاکید شد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری طرقبه – شاندیز در این جلسه با اشاره به وضع ویژه این شهرستان و ضرورت زیبایی بصری، سیما منظر محیط شهری و روستایی آن گفت: با توجه به ضرورت توجه ویژه به محیط زیست تدابیری در شهرستان در حوزه پسماند مد نظر قرار گیرد تا این موضوع در ابعاد مختلف به سامان مطلوب برسد.
حسین شیرافکن تاکید کرد: پروسه مدیریت پسماند باید به صورت کامل اجرایی و نظارت کامل شود، زیرا با عنایت به اینکه طرقبه شاندیز در فرادست مشهد و حوزه آبریز آن قرار دارد می‌تواند کلان شهر مشهد را نیز متاثر سازد و با توجه به حضور میلیون‌ها زائر، مجاور، مسافر و گردشگر می‌تواند ابعاد ملی و منطقه داشته باشد. هر گونه کم کاری در این مهم موجب خواهد شد علاوه بر تاثیر بر شهرستان و محیط زیست آن کلان شهر مشهد نیز از عوارض و عواقب آن متاثر شود.
شهرستان طرقبه – شاندیز از مناطق توریستی و گردشگری اطراف مشهد است که تا پیش از شیوع کرونا جمعیت زیادی از گردشگران ملی و فرا ملی را میزبانی می کرد.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.