کد خبر : 73694
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
-

مادر و پسر در خانه سالمندان

مادر و پسر در خانه سالمندان
مادر ۹۸ ساله‌ای به یک مرکز مراقبت از سالمندان در لیورپول انگلستان نقل مکان کرد تا از پسر ۸۰ساله‌اش مراقبت کند.

به گزارش سورپرس؛ «تام کیتینگ» در سال ۲۰۱۶ در این مرکز مراقبت ساکن شد. او هرگز ازدواج نکرده و به دلیل وضعیت جسمانی‌اش به مراقبت بیشتری نیاز دارد. یک ‌سال بعد از سکونت او در این مرکز، «آدا کیتینگ» مادر ۹۸ساله‌اش هم به او پیوسته است تا در مراقبت از پسرش کمک کند.

مادر ۹۸ساله می‌گوید: «ما با هم صبحانه می‌خوریم و وقتی من به آرایشگاه می‌روم، او چشم‌ انتظارم می‌ماند تا برگردم. وقتی که برمی‌گردم، تام به‌ سویم می‌آید و من را در آغوش می‌گیرد. شما هرگز نمی توانید مادر بودن را کنار بگذارید».

تام هم درباره تصمیم فداکارانه مادرش می‌گوید: «بسیار خوشحالم که مادرم در این ‌جا ساکن شده ‌است و می‌توانم هر روز او را ببینم. او به‌ خوبی از من مراقبت می‌کند». آدا در جوانی کمک پرستار بوده، چهار فرزند دارد و تام بزرگ‌ ترین فرزند اوست.

نوه‌ های آدا و دیگر اعضای خانواده آن‌ها به ‌طور منظم به دیدن‌شان می‌روند و خوشحال هستند که این مادر و فرزند بار دیگر در کنار هم زندگی می‌کنند و مراقب یکدیگرند. مدیر مرکز می‌گوید: «این اتفاق نادری است که بتوان هم مادر و هم فرزند را به‌ طور همزمان در چنین مرکزی مشاهده کرد. ما هم مایلیم که آن‌ها زمان بیشتری را با یکدیگر بگذرانند».

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.