کد خبر : 32706
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
-

گواردیولا فصل بعد هم در سیتی می‌ماند

گواردیولا فصل بعد هم در سیتی می‌ماند
مدیربرنامه های پپ گواردیولا می گوید که این مربی تابستان صد درصد در منچستر سیتی خواهد ماند و احتمال بازگشت به تیم های دیگر را رد می کند.

به گزارش سورپرس به نقل از ساکرنت، ژوزه ماریا اوروبتیگ مدیربرنامه های پپ گواردیولا می گوید که این مربی تابستان صد درصد در منچستر سیتی خواهد ماند و احتمال بازگشت به تیم های دیگر را رد می کند.

گواردیولا یک روز می تواند بازگشت به نوکمپ را به واقعیت تبدیل کند جایی که از سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به عنوان سرمربی موفق شد ولی او اکنون به سیتی تعلق دارد و قطعا در این تیم می ماند.

گواردیولا وقتی تیم سیتی با شکست غیر منتظره ۳ بر یک از لیون روبرو شد، بسیار ناامید شد اما نماینده سرمربی کاتالونیایی ادعا می کند که وی باشگاه را ترک نخواهد کرد.

اوروبیتگ گفت: بله ، پپ ۱۰۰٪ در سیتی خواهد ماند و او تأکید کرده است که در حال حاضر غیرممکن است که بخواهد پیشنهادهای تیم های دیگر را بررسی کند. او به دنبال کسب موفقیت های بیشتری با منچسترسیتی است و دوست دارد راه خود را ادامه دهد.

گواردیولا تا سال ۲۰۲۱ با سیتی قرارداد دارد و مدیر عامل باشگاه (فران سوریانو)  و  چیکی بگرستین مدیر تیم می خواهند قرارداد جدیدی را در هفته های آینده به این مربی ارائه دهند.
علاوه بر این ، هیئت مدیره سیتی در حال حاضر  توانسته است تورس و ناتان آکه را برای این مربی خریداری کند تا از تیم های دیگر لیگ برتری در زمینه خرید بازیکن پیش باشند.

انتهای پیام/۱۲۳

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.