کد خبر : 25504
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۴:۴۲
-

قهرمان کشتی المپیک کرونا را شکست داد

قهرمان کشتی المپیک کرونا را شکست داد
 قهرمان روس مسابقات کشتی آزاد المپیک ریو ۲۰۱۶ از بند بیماری کووید ۱۹ رها شد.

به گزارش سورپرس، عبدالرشید سعداله یف معروف به “تانک روسی” که ماه گذشته به ویروس کرونا مبتلا شده بود از بهبود خود خبر داد.

کشتی گیر داغستانی تبار تیم ملی کشتی آزاد روسیه و قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک ریو پس از رهایی از بند بیماری کووید ۱۹ حالا در آستانه بازگشت به تمرینات است.

چندی پیش سعداله یف در صفحه اینستاگرام خود با افشای اینکه به این ویروس مبتلا شده، یک پیام برای یک میلیون دنبال کننده خود ارسال کرد و با اعتراف به اینکه به ویروس کرونا اهمیتی نداده است، از آن‌ها خواست این بیماری را جدی بگیرند.

سعداله یف در گفت و گو با خبرگزاری دولتی”تاس” روسیه گفت: تقریباً همه خانواده‌ها در شهر‌ها و مناطق داغستان به این بیماری مبتلا شده اند. من به نوع خفیف کرونا مبتلا شدم و در منزل تحت معالجه قرار گرفتم. فقط افراد مبتلا به نوع شدید کرونا در بیمارستان بستری شده اند.

او ادامه داد: در طول بیماری سعی کردم در خانه آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم، اما بیشتر قرنطینه در ماه رمضان اتفاق افتاد، بنابراین هیچ تمرین کاملی نداشتم. البته در حال حاضر بهبود یافته ام و منتظر هستم که بتوانیم دوباره دور هم جمع شویم، امیدواریم که این اتفاق در یک ماه آینده رخ دهد.

سعداله یف در حال حاضر یکی از بزرگترین کشتی گیران روسیه است که در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در ۲۰ سالگی موفق به کسب عنوان قهرمانی در وزن ۸۶ کیلوگرم شد.
او از سال ۲۰۱۴ تا کنون موفق به کسب چهار طلا و یک مدال نقره در مسابقات جهانی شده و دارای ۲ مدال طلای بازی‌های اروپایی و چهار طلای مسابقات کشتی قهرمانی اروپا است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.