کد خبر : 137624
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
-

جواد نکونام همین حالا به جنگ اتفاقات پیش‌بینی‌نشده برود

جواد نکونام همین حالا به جنگ اتفاقات پیش‌بینی‌نشده برود
پیشکسوت استقلال گفت: جواد نکونام باید این روز‌ها بیشتر روی مسائل بدنسازی و بالا بردن توان جسمی شاگردانش زوم کرده و آن‌ها را به توانایی لازم برساند.

به گزارش سورپرس؛ فرشاد فلاحت زاده از بازیکنان اسبق استقلال درباره وضعیت تعطیلات لیگ برتر و تمرینات فعلی استقلال اظهار داشت: یکی از اتفاقات پیش بینی شده در مسیر رسیدن استقلال به هفته‌های سخت لیگ برتر در نیم فصل اول وقفه‌های طولانی مدت در برگزاری مسابقات لیگ برتر بود که حالا استقلال به همین مشکل برخورده است.

وی افزود: با نگاهی به وضعیت فعلی استقلال از ابتدای فصل تابستانی بدنسازی تا امروز به وضوح می‌توان دید که این تیم هنوز نتوانسته آنچنان که باید و شاید خودش را در شرایط خوب بدنی قرار بدهد تا بتواند به لحاظ فیزیکی از پس مسابقات سنگین دوره رفت بر بیاید. آن هم با چالش‌های طولانی و وقفه‌های بلند مدت!

این بازیکن قدیمی گفت: حالا که استقلال تعدادی از بازیکنانش را در خدمت تیم ملی و تعدادی را در خدمت تیم امید می‌بیند این موضوع می‌تواند روی شکل‌گیری کلی تیم تاثیر منفی بگذارد از این رو جواد نکونام باید با قدرت بتواند تیمش را آماده دیدارهای بعدی کند.

فلاحت زاده تأکید کرد: در این مسیر وضعیت بدنی بازیکنان استقلال می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در کسب امتیازات مورد نیاز برای رسیدن به جایگاه درست و مورد نظر هواداران را داشته باشد. هرچه بدن استقلالی‌ها آماده‌تر و قدرتمندتر باشد جواد نکونام قادر است دستورات تاکتیکی و فرامین خودش را به آنها بیشتر و بهتر دیکته کند در غیر این صورت استقلال با مشکلات عدیده‌ای از جمله ضعف قوای جسمانی و مصدومیت‌های پی در پی مواجه شده و در نهایت به مشکلاتی بزرگ برمی‌خورد.

وی ادامه داد: اگر شرایط روحی روانی استقلالی‌ها به لحاظ نگرفتن پول از باشگاه را نیز کنار این مسائل قرار بدهیم می‌بینیم که جزئیات این چنینی می‌تواند در کاهش نتیجه‌گیری استقلال تاثیر مستقیم داشته باشد. از این رو جواد نکونام باید این روزها بیشتر روی مسائل بدنسازی و بالا بردن توان جسمی شاگردانش زوم کرده و آنها را به توانایی لازم برساند. چون تنها در این صورت است که می‌تواند اتفاقات پیش‌بینی نشده را لااقل تا حدی پیش‌بینی کرده و از وقوع آنها جلوگیری کند.

پیشکسوت استقلال یادآور شد: استقلال تیمی است که فصل قبل حتی تا هفته‌های پایانی کاندیدای کسب عنوان قهرمانی بود. این تیم تا فینال جام حذفی هم پیش رفت. چنین تیمی با این سطح از توقع هواداران باید در فرمی قرار بگیرد که بتواند با داشته‌های فعلی‌اش هرچه هوادارانش می‌خواهند را برآورده کند و این وظیفه خطیر بر عهده جواد نکونام است که بتواند با یاری گرفتن از بدنساز تیمش شرایطی به وجود بیاورد که استقلال هیچ وقت در طول ۹۰ دقیقه‌های پیش رو کم نیاورد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.