کد خبر : 44320
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
-

آیین تجلیل از همیاران عرصه سلامت در فرهنگسرای کار و تعاون

آیین تجلیل از همیاران عرصه سلامت در فرهنگسرای کار و تعاون
رییس فرهنگسرای کار وتعاون از برگزاری آیین تجلیل از همیاران عرصه سلامت تحت عنوان #پاک-کار(#پاکار)، در فرهنگسرای کار و تعاون خبر داد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب افزود؛ نظر به شیوع نگران کننده ویروس کرونا در فصل پاییز و تمهیدات پیش‌بینی‌شده براساس یافته‌های پزشکی و شیوه ‌نامه‌های ابلاغی از سوی مراجع ذیربط مبنی بر شناسایی راه‌های پیشگیری از این بیماری به استفادۀ مستمر از ماسک در خارج از منزل، شست‌وشوی دست‌ها و همچنین پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اتحاد و انسجام درونی و انجام حرکت جهادی در زمینه فعالیت و مأموریت آحاد مردم در رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، فرهنگسرای کار و تعاون در راستای اطلاع‌رسانی همگانی، اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت اجتماعی شهروندان و به ‌منظور ارتقای فرهنگ سلامت، نهادینه‌سازی فرهنگ «#من_ماسک_می‌زنم»و «#من_دستم_را_می‌شویم» به عنوان مؤثرترین راه‌های مقابله با شیوع بیماری فوق، برنامه پاک‌کار (همیار سلامت) را برگزار می کند.

وی گفت: این برنامه به همت فرهنگسرای کار و تعاون و با مشارکت شهرداری منطقه ۹ در قالب پویش مردمی (# پاک_کار) در فضای مجازی و «تجلیل از همیاران عرصۀ سلامت»که با مسئولیت پذیری اجتماعی به صورت خودجوش در محیط کار خود امکاناتی را برای نظافت و بهداشت اجتماعی فراهم نمودند برگزار می شود.

حشمتی گفت: در این زمینه ویدئو کلیپی از فرمایشات مقام معظم رهبری به آدرس https://www.aparat.com/v/xjNC0 در فضای مجازی منتشر شده است. که این آیین مورد استقبال بسیاری از مدیران و کارشناسان فرهنگی قرار گرفته است.
رییس فرهنگسرای کار و تعاون از عموم شهروندان دعوت کرد با نشر هشتگ «#من_ماسک_می‌زنم»،«#من_دستم_را_می‌شویم» و «# پاک_کار» و تگ کردن آدرس فرهنگسرای@farhangsara_kar در فضای مجازی به این پویش مردمی بپیوندند .
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.