کد خبر : 145536
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
-

طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله‌گردها در منطقه ۳

طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله‌گردها در منطقه ۳
اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در راستای ارتقا حس امنیت شهروندان ازجمله دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری است که به صورت جدی در شهر تهران در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست اظهار کرد: اداره مدیریت پسماند منطقه با همکاری نواحی ششگانه، یگان حفاظت و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند در دو شیفت کاری اقدام به بازدید میدانی جهت جلوگیری از فعالیت زباله گرد ها و جمع آوری دپوهای پسماند خشک توسط آنها در سطح محدوده می نمایند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: در این طرح، ضمن شناسایی نقاط غیرمجاز دپوی پسماند در منطقه، نسبت به پاکسازی و جمع آوری چندین نقطه اقدام و  پسماندهای خشک از سطح محدوده جمع آوری و به ایستگاه میانی  منتقل می‌شود.

سیگارودی از توقف فعالیت خودروهای جمع آوری غیرمجاز پسماند خشک خبر داد و اظهار داشت: از مهمترین اهداف اجرای این طرح می توان به زیباسازی سیما و منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، افزایش سلامت و افزایش حس  امنیت عمومی در جامعه، اجرای صحیح طرح نوماند، تفکیک اصولی پسماندها و فرهنگسازی در خصوص تحویل پسماند خشک توسط شهروندان به غرفه های بازیافت یا استفاده از اپلیکیشن های موجود اشاره نمود.

 طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله‌گردها در منطقه ۳

معاون شهرداری منطقه ۳ گفت: طرح ساماندهی آسیبهای اجتماعی مطابق قوانین و ضوابط قانونی و با استقرار اکیپ های حامی شهر و سازمان مدیریت پسماند در نواحی ششگانه منطقه۳ در حال اجرا است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.