کد خبر : 134840
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
-

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس:

بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را برطرف کند

بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را برطرف کند
ایرج سپهوند گفت: از تمام دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کمک داریم تا بتوانیم به اهداف بزرگ خود برسیم و در میادین کشوری و بین اللملی برای لرستان افتخار افرینی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس پیرامون حضور نماینده لرستان در لیگ برتر باشگاه های کشور اظهارداشت؛ با اعلام فدراسیون سی وششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان در دهه اول شهریورماه سالجاری برگزار خواهد شد که تیم پلیمر خلیج فارس خرم اباد نیز به عنوان نماینده لرستان در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور قدرتمند نماینده لرستان در سوپرلیگ باشگاه‌های کشور بیان کرد؛ استان لرستان مهد استعدادها و نخبه های ورزشی است که خوشبختانه با حمایت دکتر رحمتی مالک باشگاه پلیمر خداروشکر این استان پس از ۲۳ سال دوباره سهمیه لیگ برتر باشگاه های ایران را با قهرمانی در لیگ دسته اول به دست آورد‌ که امیدواریم با حمایت مسئولین استانی بتوانیم نماینده شایسته‌ای در این رقابت ها برای مردم خوب لرستان باشیم.

مدیرعامل پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد افزود؛ در این فصل سیاست و سرمایه گذاری مالک و هیات مدیره باشگاه پلیمر ابتدا قهرمانی در لیگ برتر و سپس کسب سهمیه جام باشگاه های آسیا می‌باشد که خداروشکر در فصل نقل وانتقالات با جذب چهار بازیکن ملی پوش و دو بازیکن خارجی طراز اول به دنبال محقق کردن این اهداف با هدایت عزت الله رزمگر مربی نام اشنای خانواده هندبال ایران و سرمایه گرانقدر لرستان هستیم.

سپهوند در ادامه خاطر نشان کرد؛ بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند از پس تمام هزینه ها بر بیایید. بعضی مسائل وجود دارد که نیازمند حمایت دستگاه‌های اجرایی استان می‌باشد به طور مثال در حال حاضر کمیته مسابقات فدراسیون هندبال با ارسال نامه‌ای به مشکلات کفپوش و رختکن سالن ورزشی شهید چاغروند خرم‌آباد محل برگزاری بازی‌های نماینده لرستان پرداخته است که باید هرچه سریعتر این مشکل حل شود در غیر اینصورت بازی‌های ما در استان یا شهرستان های همجوار برگزار خواهد شد که این اتفاق اصلا خوب نیست.

مدیرعامل باشگاه پلیمر در ادامه یادآور شدند؛ خداروشکر مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان لرستان دیروز با حضور علیرضا پاکدل رییس فدراسیون  برگزار شد و علی دهقان برای چهار سال دیگر سکاندار هندبال لرستان شد که به وی و خانواده هندبال استان بخاطر این انتخاب شایسته تبریک عرض میکنم و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان سید آرش قیاسیان در این مجمع قول داد، به زودی مشکلات کفپوش و سالن مجموعه ورزشی شهید چاغروند خرم آباد برطرف خواهد شد که از او تقاضا می‌کنیم در اسرع وقت به این مسئله ورود کنند چرا که تا زمان برگزاری لیگ فرصتی زیادی باقی نمانده و باید تیم تمرینات توپی و بدنسازی خود را آغاز کند.

ایرج سپهوند در پایان خاطر نشان کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی استان درخواست کمک داریم تا به اهداف بزرگ خود برسیم و در میادین کشوری و بین اللملی برای لرستان افتخار افرینی کنیم و نماینده شایسته ای برای مردم دیارمان باشیم‌ و از زحمات و همکاری های همه عزیزان پیشاپیش تقدیر و تشکر میکنم که ما را تنها نگذارند.

خبرنگار: صمد خزایی

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.