کد خبر : 133669
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
-

صندوق بازنشستگان کشوری اعلام کرد؛

ضوابط و شرایط پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان

ضوابط و شرایط پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان
ضوابط و شرایط پرداخت «وام ازدواج» به فرزندان بازنشستگان کشوری به صورت کامل منتشر شد.

به گزارش سورپرس، صندوق بازنشستگی اعلام کرد: دوره جدید ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری با مبلغ ۳۵ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد سالانه ۴ درصد تعیین شده است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

مسعود خواست خدایی، سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در این باره بیان داشت: بازه زمانی تاریخ عقد فرزند بازنشستگان از ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده و بنابراین تنها افرادی امکان ثبت درخواست و دریافت این تسهیلات را خواهند داشت که تاریخ عقدشان در این بازه زمانی باشد.

وی گفت: که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قسمت تسهیلات مالی / وام ازدواج) نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری تصویر اصل مدارک تعیین شده در سامانه اقدام کنند. همچنین شرایط کامل ثبت نام به شرح ذیل است؛

ضوابط و شرایط دریافت وام بدین شرح است:

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی به نشانی www.sabasrm.ir و www.cspf.ir در صورتی که بازه زمانی تاریخ عقد از ( ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ به بعد) باشد نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اصل مدارک موردنیاز اقدام کنند.

مبلغ وام ۳۵۰ میلیون ریال است و فقط به حساب متقاضی در بانک صادرات که در سیستم احکام درج شده و از این حساب حقوق بازنشستگی / وظیفه دریافت می‌کند، واریز خواهد شد.

پرداخت اقساط وام ۳۶ ماهه با کارمزد سالیانه ۴ درصد است.

تاریخ عقد نامه در بازه زمانی از تاریخ ۲۱ مردادماه ۱۴۰۰ به بعد باشد.

ضوابط و شرایط پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان

ارائه تسهیلات صرفاً به ازدواج اولیه فرزند (عروس / داماد) بازنشستگان و فرزند وظیفه بگیر (همسر) تعلق می‌گیرد.

در صورتی که پدر و مادر هر دو مشترک صندوق باشند، صرفاً یک فقره تسهیلات به فرزندان‌شان پرداخت می‌شود.

در صورتی که پدر و مادر هر دو مشترک صندوق بوده و دارای دو فرزند متقاضی وام ازدواج باشند، هر فرزند از یک دفترکل امکان استفاده از تسهیلات دارد.

بازنشستگان و موظفین (همسر) که در دوره‌های قبلی نسبت به اخذ تسهیلات مزبور اقدام کرده‌اند، امکان ثبت‌نام و بهره‌مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.