کد خبر : 78850
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
-

سریال ماه محرم شبکه ی سوم سیما مشخص شد/ ادامه فصل دوم «گاندو» از امشب روی آنتن می‌رود

سریال ماه محرم شبکه ی سوم سیما مشخص شد/ ادامه فصل دوم «گاندو» از امشب روی آنتن می‌رود
پخش قسمت‌های جدید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «گاندو» از امشب شنبه ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «گاندو» به نویسندگی آرش قادری، کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی محصول مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است.
موضوع فصل اول این مجموعه تلویزیونی، پرونده «جیسون رضائیان» خبرنگار دو تابعیتی ایرانی – آمریکایی بود که در پی اقدامات جاسوسی ضد‌امنیت ایران در تیر سال ۱۳۹۳ در اوج مذاکرات هسته‌ای بازداشت و یک سال و نیم بعد یعنی در دی ۱۳۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا می‌شود و در روز اجرایی‌شدن برجام، در مبادله تاریخی زندانیان بین ایران و آمریکا، آزاد می‌شود.
فصل دوم مجموعه تلویزیونی «گاندو» در حدود ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما تولید شده است که ۱۳ قسمت آن در فروردین روی آنتن رفت و از امشب شنبه ۱۶ مرداد ادامه ان روانه آنتن شبکه سه می‌شود. موضوع فصل دوم «گاندو» درباره جاسوسی از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و روایتی حول محور نفوذ و حضور افراد دو تابعیتی در برخی از مراکز و دستگاه‌ها است.
در این فصل شهرام قائدی نقش جاسوسی به نام موسی‌پور را ایفا می‌کند که با سیستم اطلاعاتی انگلیس (ام آی سیکس) ارتباط دارد. او در مذاکرات هسته‌ای نقش مسؤول رسانه‌ای و اطلاع رسانی تیم مذاکرات را برعهده دارد و در زمان مذاکرات هسته‌ای نیز از برجام در رسانه‌های غربی دفاع می‌کرد.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.