کد خبر : 25475
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
-

کسب رضایت شهروندان موجب ارتقای مشارکت در توسعه شهری می‌شود

کسب رضایت شهروندان موجب ارتقای مشارکت در توسعه شهری می‌شود
شهردار منطقه سه تهران نسبت به تکریم مراجعه کنندگان و تسریع در امور آنها تاکید کرد.

به گزارش سورپرس به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه سه، به گفته ی مصطفی سلیمی احساس رضایت شهروندان از محیط شهری و خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد، عامل مهمی درجهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت خویش است.

وی اذعان داشت: شهرداری زمانی در رسیدن به اهداف خود موفق خواهد بود که شهروندان از عملکرد این سازمان رضایت کامل داشته باشند.

شهردار منطقه سه با اشاره به تکریم خانواده محترم شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان اظهار داشت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، دیدارهای هفتگی با این خانواده ها امکان پذیر نیست اما به صورت تلفنی و غیرحضوری می توان با آنها درارتباط بود و نسبت به کرامت آنها اقدام کرد.

 

در ادامه، آلودگی صوتی، ساخت و ساز غیرمجاز،ضد عفونی معابر، لکه گیری آسفالت معبر، رفع خطر درختان شکسته، نشست آسفالت، نصب مخزن زباله، طعمه گذاری موش و جمع آوری زباله و سرشاخه به عنوان موضوعات پردرخواست شهروندان از سامانه ۱۳۷ مطرح شد.

درجلسه شورای معاونین و مدیران منطقه سه که با حضور مصطفی سلیمی شهردار این منطقه و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، خلاصه نتایج ارزیابی عملکرد سال ۹۷ و ۹۸ بررسی و نسبت به رفع مسائل و مشکلات تاکید شد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.