کد خبر : 129540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
-

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

رعایت عفاف و حجاب مطالبه عموم مردم از پلیس است

رعایت عفاف و حجاب مطالبه عموم مردم از پلیس است
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس با جدیت در این راستا ورود کرده است.

به گزارش سورپرس، طیبه وردی نظری؛ سردار قاسم رضایی ظهر پنج شنبه در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی گلستان، اظهار کرد: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این راستا ورود کرده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های خود مشغول برنامه ریزی برای انحراف جوانان و تضعیف انقلاب اسلامی هستند لذا در چنین شرایطی باید هوشیار بوده و اجازه ندهیم نقشه‌های پلید آنان عملی شود.

وی با اشاره به آغاز طرح‌های ویژه فراجا برای مقابله با بدحجابی، گفت: مردم طی چند روز گذشته استقبال گسترده‌ای از طرح‌های پلیس داشته اند که از همکاری خوب شهروندان و اقشار مختلف قدردانی می‌کنیم.

رضایی افزود: باید با تمام توان در مسیر خدمت به مردم و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خدای متعال را شاکریم که به ما توفیق داد در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرباز ولایت هستیم لذا باید این فرصت گرانبها را قدر دانست و از آن نهایت بهره را ببریم.

رعایت عفاف و حجاب مطالبه عموم مردم از پلیس است

وی افزود: مجموعه انتظامی گلستان در بحث نظم و انضباط سازمانی و همدلی کارکنان بسیار خوب عمل کرده که قابل تقدیر است.

رضایی با تاکید بر مقابله بی امان با اراذل و اوباش، تصریح کرد: پلیس تکیه گاه مظلومان است و نباید اجازه دهیم دستی برای نا امنی و ضربه به مردم در جامعه بالا رود.

وی گفت: مقابله با سرقت و مواد مخدر از اولویت‌های پلیس بوده که برنامه ریزی های هدفمندی در این حوزه صورت گرفته و باید با تمام توان برای اجرای هرچه بهتر آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۰
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.