کد خبر : 101502
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
-

حمله سارقان به منزل پوگبا؛ فرزندانم در خانه بودند

حمله سارقان به منزل پوگبا؛ فرزندانم در خانه بودند
پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد‌ با انتشار پستی اعلام کرد که سارقان در جریان دیدار برابر اتلتیکو مادرید به خانه‌اش دستبرد زدند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس،  منچستریونایتد سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان در اولدترافورد میزبان اتلتیکو مادرید بود و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها بازبماند.

پوگبا در نیمه دوم این بازی تعویض شد و حالا اعلام کرده که همزمان با برگزاری این بازی، اتفاق ناگواری در منزلش رخ داده است.
او با انتشار توییتی در صفحه‌اش گفت که وقتی ماریا زولای، همسرش، برای تماشای بازی او به ورزشگاه رفته و دو فرزندانش در خانه بودند، سارقان به منزل او حمله کرده‌اند.
پوگبا در این پیام در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «شب گذشته بدترین کابوس خانواده ما به حقیقت تبدیل شد و خانه ما هدف حمله سارقان قرار گرفت، این در حالی بود که بچه‌های ما در اتاق خواب خودشان به خواب رفته بودند.»

 

این هافبک فرانسوی اعلام کرد که هیچ وسیله ارزشمندی از خانه آنها به سرفت نرفته و اظهار داشت :«سارقان کمتر از پنج دقیقه در خانه ما حضور داشتند اما در این فاصله چیزی را از ما دزدیدند که ارزشمندتری از هر چیزی بود که ما در خانه داشتیم..؛ احساس امنیت.»

ستاره یونایتد با اشاره به زمان رخ دادن این اتفاق اضافه کرد :«این اتفاق در جریان پنج دقیقه پایانی بازی شب گذشته رخ داد که آنها می‌دانستند ما خانه نیستیم. من و همسرم در حالی به سمت خانه رفتیم که نمی‌دانستیم فرزندانمان سالم هستند یا خیر. به‌عنوان یک پدر، هیچ احساسی در دنیا بدتر از این نیست که نتوانی از فرزندانت محافظت کنی و من صادقانه امیدوارم که هیچکس احساسی که من شب گذشته داشتم؛ تجربه نکند.»

پوگبا از تمام کسانی که اطلاعاتی در این زمینه دارند خواست که به ایمیل تعیین شده از سوی او پیام دهند و اعلام کرد آماده است تا پاداشی را به هر کسی بدهد که بتواند در یافتن این سارقان به او کمک کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.