کد خبر : 30873
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
-

کنداکتور پخش «عصر جدید» تغییر کرد/ پایان مرحله دوم قبل از محرم

کنداکتور پخش «عصر جدید» تغییر کرد/ پایان مرحله دوم قبل از محرم
پخش مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» تا پیش از فرارسیدن ماه محرم تغییراتی خواهد داشت و از این پس علاوه‌بر شنبه و یکشنبه، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم روی آنتن می‌رود.

به گزارش سورپرس؛ به دلیل تداخل پخش این برنامه با بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر فوتبال و همچنین جام باشگاه‌های اروپا، غیر از شنبه‌ها و یکشنبه‌ها، از این هفته، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه‌ها هم «عصر جدید» روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. مهمترین دلیل اضافه شدن روزهای پخش این مسابقه تلویزیونی، تداخل زمان پخش با مسابقات ورزشی مهم و پایان پخش مرحله دوم پیش از فرا رسیدن ماه محرم خواهد بود، تا با معرفی شرکت کنندگان منتخب مردم، آنان زمان کافی برای آماده‌سازی تا شروع ضبط مرحله بعدی را دارا باشند.

در جدول جدید پخش، بخش‌های اول و دوم از قسمت پنجم شنبه و یکشنبه، همچنین قسمت ششم دور دوم عصر جدید، سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته به مخاطبان تقدیم می‌شود و این روال، برای قسمت‌های هفتم تا دهم از این مرحله هم برقرار خواهد بود تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

زمان پخش اولین برنامه اعلام نتایج که به برگزیدگان پنج برنامه نخست مرحله دوم اختصاص دارد هم، جمعه هفدهم مردادماه است و تاریخ پخش دومین برنامه اعلام نتایج که پرونده راه‌یافتگان به مرحله نیمه‌نهایی را می‌بندد، متعاقباً اعلام خواهد شد.

در برنامه امشب و فردا شب، پارسا سیمین‌مرام در رشته خوانندگی و با اجرایی دوزبانه، شاهرخ رضایی در رشته شعبده همراه با گروهش که مردانی سیاهپوش‌اند، سجاد اسماعیلی در رشته استندآپ کمدی، محمدرضا محمدی و گروهش با نام ضربان و محمد بازوپیشه در رشته سیرک با هم رقابت می‌کنند تا فردا شب مشخص شود هیات داوران «عصر جدید»، کدام اجراها را راهی مرحله آرای مردمی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.