کد خبر : 138606
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
-

خطیر تهدید کرد؛ واکنش مثبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

خطیر تهدید کرد؛ واکنش مثبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
شورای تامین استان کرمان نسبت به برگزاری دیدار تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران با حضور تماشاگران واکنش مثبت نشان داد.

به گزارش سورپرس؛ مس رفسنجان از ابتدای شروع به کار لیگ بیست‌وسوم مسابقات خانگی خود را در ورزشگاه شماره دو شهدای مس رفسنجان برگزار می‌کند؛ آن‌هم در شرایطی‌که از ابتدای فصل، بحث میزبانی مس در ورزشگاه تازه‌تاسیس مطرح بود، اما حالا تازه‌ترین خبر‌ها حکایت از کشف قنات زیر ورزشگاه شماره یک شهدای مس رفسنجان وجود دارد و این مسئله بدان معناست که این ورزشگاه، فعلاً امکان میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران را ندارد.

مسئولان باشگاه مس به دنبال آن بودند تا به مانند ۳ مسابقه قبلی تیم‌شان در رفسنجان، مصاف با استقلال را هم بدون حضور تماشاگران برگزار کنند، اما در نقطه مقابل، استقلالی‌ها درخواست‌شان برگزار مسابقه با حضور تماشاگران بود. همین مسئله باعث شد تا جدال لفظی تندی میان سعید فتاحی قائم‌مقام باشگاه مس رفسنجان و علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال شکل گیرد که سرانجام به نظر می‌رسد استقلالی‌ها توانسته‌اند به خواسته مهم خود برسند و مسابقه امروز (شنبه) با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

استقلالی‌ها و تهدید به عدم حضور در میدان مسابقه!

علی خطیر مدیرعامل استقلال شب گذشته در گفت‌وگوی تلویزیونی خود علیه برگزاری مسابقه بدون حضور تماشاگران موضع گرفت و گفت: «همین الان اعلام می‌کنم که اگر قرار است بازی با فشار دوستان رفسنجانی بدون تماشاگر باشد، باشگاه استقلال در زمین بازی حضور پیدا نمی‌کند. تمام تلاش دوستان این است که بازی بدون تماشاگر باشد و از آن اطلاع داریم. از ظهر این اتفاقات در حال رقم خوردن است. با سرمربی تیم صحبت کردم، موضع من و آقای نکونام این است که اگر قرار باشد بازی بدون تماشاگر انجام شود، باشگاه استقلال در زمین بازی حضور پیدا نمی‌کند. مجوز برگزاری مسابقه در زمین شماره یک و با حضور هواداران صادر شده، این استادیوم از استاندارد‌های لازم برخوردار است، شورای تأمین استان کرمان امنیت ورزشگاه و حضور تماشاگر را تأیید کرده است».

سعید فتاحی که سابقه فعالیت به عنوان معاون اجرایی را در باشگاه استقلال دارد، در نقش قائم‌مقام باشگاه مس رفسنجان علیه صحبت‌های خطیر جبهه‌گیری داشت و در مجادله‌ای لفظی گفت: «آقای خطیر در استان تهران هستند و منبع‌شان در کرمان چه کسی است؟ قانون می‌گوید ما باید ابتدا ورزشگاه را معرفی کنیم و سپس به شورای تأمین می‌رود. وقتی ما هنوز درخواستی برای این قضیه نداده‌ایم، آقای خطیر از کجا می‌داند؟ وقتی باشگاهی بخواهد استادیوم را جابه‌جا کند، باید از ۱۴ روز قبل هماهنگی‌ها را انجام دهند. آقای خطیر مدعی است که باشگاه مس رفسنجان می‌خواهد بازی را بدون تماشاگر برگزار کند و باید این موضوع را ثابت کند. ولی تمام ایران می‌دانند که بازی‌های استقلال در استادیوم آزادی بدون تماشاگر بوده و چرا آقای خطیر از حق تیمش دفاع نکرده است؟»

۱۰۸۰ تماشاگر در راه ورزشگاه شهدای مس!

مس رفسنجان و استقلال تهران در حالی امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند که براساس جلسه برگزار شده از سوی شورای تامین، مجوز حضور تماشاگران به میزبان ۴۰ درصد ظرفیت ورزشگاه صادر شد؛ به‌طوری‌که با توجه به ظرفیت ۲۷۰۰ نفره ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس، ۱۰۸۰ تماشاگر می‌توانند امروز از نزدیک نظاره‌گر دوئل تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران باشند.

سعید فتاحی قائم‌مقام باشگاه مس رفسنجان در واکنش به صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه برای برگزاری مسابقه امروز گفت: «با توجه به مصوبه شورای تامین مبنی بر حضور ۴۰ درصدی تماشاگران در ورزشگاه، بلیت فروشی این مسابقه انجام خواهد شد. با توجه به اینکه ورزشگاه شماره ۲ شهدای مس ظرفیت ۲۷۰۰ نفری دارد، درکل ۱۰۸۰ بلیت فروخته خواهد شد. از این تعداد، با توجه به این که طبق قانون ۱۰ درصد ظرفیت به تیم مهمان تعلق می‌گیرد، ۱۰۸ بلیت سهم استقلال خواهد بود». جالب آنکه مسابقه امروز، اولین مسابقه خانگی مس رفسنجان در فصل جدید است که با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.