کد خبر : 145545
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
-

افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد

افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیات دولت همراه با ۲۰ درصد افزایش، پرداخت می‌شود.

به گزارش سورپرس؛ از صندوق بازنشستگی کشوری، جعفر امیرآبادی‌زاده افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

بنابراین گزارش؛ پیش از این نیز معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرده بود که صدور احکام سال ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری با اعمال ضریب ۲۰ درصد افزایش خواهد بود و این ضریب برای یک میلیون و ۷۳۵ هزار نفر بازنشسته و موظفان تحت پوشش این صندوق اعمال شده است.

رضا فیضی نژاد ادامه داد: تصویر احکام حقوق سال ۱۴۰۳ بازنشستگان در سایت صندوق به نشانی cspf.ir بارگذاری و منتشر می شود که از ۲۱ فرودین ماه قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.