کد خبر : 96566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
-

ثبت‌نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات از امروز آغاز می‌شود

ثبت‌نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات از امروز آغاز می‌شود
ثبت‌نام در آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

به گزارش سورپرس، ثبت‌نام در آزمون استخدام پیمانی دیوان محاسبات کشور از امروز از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود. متقاضیان این آزمون تا روز ۱۶ بهمن‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند.

متقاضیان باید به‌وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۹۰۰ هزار ریال نسبت به دریافت سریال ثبت‌نامی اقدام و سپس با مراجعه به بخش مربوطه در آزمون ثبت‌نام کنند.

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۶ اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. آزمون نیز در روز پنج‌شنبه ۱۹ اسفندماه با توجه به آمار ثبت‌نام کنندگان به‌صورت غیرمتمرکز و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

صدور کارت شرکت در آزمون به‌منزله تائید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اعلام قبولی اولیه در آزمون، توسط دیوان محاسبات کشور بررسی خواهد شد.

نتایج، کارنامه و فهرست پذیرفته‌شدگان در آزمون (سه برابر ظرفیت نهایی پذیرفته‌شده) تا ۴۰ روز پس از برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت پس از تطبیق مدارک و تکمیل پرونده، طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه تخصصی خواهند شد.

افرادی که کارمند شاغل سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی هستند، می‌بایست پس از پذیرفته شدن حداکثر تا یک ماه نسبت به ارائه استعفانامه خود به دیوان محاسبات کشور اقدام کنند؛ در غیر این صورت از ادامه فرآیند استخدامی حذف می‌شوند.

سربازان امریه‌ای که خدمت سربازی را در دیوان محاسبات کشور به پایان رسانده باشند و کارکنان قراردادی و شرکتی دیوان درصورتی‌که حائز شرایط مندرج در اطلاعیه باشند می‌توانند در آزمون مربوط به رشته شغلی مورد تصدی شرکت کنند.

پس از پذیرفته شدن و نهایی شدن مراحل استخدام، انتقال از استان محل قبولی به استان‌های دیگر به مدت ۵ سال امکان‌پذیر نیست.

قبولی در آزمون کتبی به‌هیچ‌وجه به‌منزله به‌کارگیری قطعی نیست، بلکه قبولی نهایی پس از کسب حدنصاب نمره و پذیرش در آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، گزینش و انجام مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و اخذ عدم سوءپیشینه از مراکز ذیصلاح می-باشد. لازم به تأکید است گزینش نهایی از بین متقاضیان واجد شرایط انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.