کد خبر : 1303
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
-

بوستان ولایت میزبان بانوان در ویژه برنامه‌های پاییزگردی

بوستان ولایت میزبان بانوان در ویژه برنامه‌های پاییزگردی
شهربانوی بوستان بزرگ ولایت ظرفیت میزبانی از 2 هزار بانوی تهرانی را در برنامه پاییزگردی دارد.

به گزارش  سورپرس از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محسن فریدی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: برنامه پاییزگردی در راستای غنی سازی اوقات فراغت بانوان و بهبود و اصلاح سبک زندگی آنها توسط اداره کل امور بانوان در بوستان های بانوان شهر تهران اجرا و در همین راستا نیز مجموعه شهربانوی بوستان بزرگ ولایت آماده میزبانی از بانوان پایتخت است.

وی افزود: این برنامه با دعوت از بانوان و دختران شهروند محلات کم برخوردار، دانشجویان دانشگاه فنی دخترانه دکتر شریعتی، دانش آموزان مدارس دخترانه نواحی به همراه مادرانشان و بانوان شاغل در قالب اردو از نیمه آبان آغاز شده است و تا پایان فصل پاییز ادامه دارد.

فریدی با اشاره به ایجاد فضای مطلوب و خاطره انگیز پاییزی برای اجرای این برنامه ی آموزشی -تفریحی افزود: استفاده از امکانات رفاهی شهربانو با حداکثر تخفیف، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، تفریحی، فرهنگی، اهدای جوایز به نفرات برگزیده و پذیرایی از شرکت کنندگان از جمله برنامه های اجرایی در این اردوها است.

گفتنی است برنامه پاییزگردی بانوان تهرانی با هدف غنی سازی اوقات فراغت بانوان، ارتقای سلامت جسمی و روحی زنان و خانواده، ارتقای مشارکت اجتماعی آنها و آشنایی آنها با امکانات و ظرفیتهای بوستانهای بانوان برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.