کد خبر : 142697
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
-

بهره برداری از بیست و پنجمین بازار میوه و تره بار

بهره برداری از بیست و پنجمین بازار میوه و تره بار
شهردار منطقه ۲ تهران گفت: بازار میوه و تره‌بار شهید جوریکی به عنوان بیست و پنجمین بازار منطقه همزمان با یکصدمین پویش امید و افتخار در محله سعادت آباد افتتاح شد.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی اظهار کرد: با توجه به لزوم ارتقاء سرانه‌های خدمت‌رسانی و با هدف جلب رضایت شهروندان، پس از نیازسنجی انجام شده، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، بازار میوه و تره‌بار شهید جوریکی در فضایی به وسعت ۳۰۰ متر مربع و به صورت سازه‌های سبک طراحی شده است.

وی افزود: کلنگ احداث این مرکز که در پنجمین پویش امید و افتخار بر زمین زده شد، با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به عنوان یکی از ۲۲ میدان و بازار میوه تره‌بار شهر تهران در یکصدمین پویش امید و افتخار به بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از بازار میوه و تره‌بار شهید جوریکی دسترسی شهروندان محله سعادت آباد به این مراکز تسهیل می‌شود، خاطرنشان کرد: این بازار در فضایی جانمایی شده که از فضای مناسب برای پارک خودرو برخوردار بوده و مشکلات ترافیکی را در این محل ایجاد نخواهد کرد.

بازار میوه و تره‌بار سعادت آباد به بهره‌برداری رسید

وی با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری منطقه در افزایش بازارهای میوه و تره‌بار محلی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره ساماندهی منطقه و سازمان میادین میوه و تره بار، ۴ قطعه زمین جهت احداث بازار تره‌بار جانمایی شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.