کد خبر : 70468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
-

تکواندوی گزینشی المپیک در قاره آسیا/ مهلا مومن‌زاده رقیبان خود را شناخت

تکواندوی گزینشی المپیک در قاره آسیا/ مهلا مومن‌زاده رقیبان خود را شناخت
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا، مهلا مومن‌زاده حریفان خود را شناخت.

به گزارش سورپرس، مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا با حضور ۸۴  تکواندوکار از ۲۸ کشور از فردا (جمعه – ۳۱ اردیبهشت‌ماه) به مدت دو روز و به میزبانی “امان” اردن و در سالن “کمپینسکی” برگزار می‌شود تا تکلیف ۱۶ تکواندوکاری که از این رقابت‌ها سهمیه المپیک توکیو را به‌دست می‌آورند، مشخص شود.

مهلا مومن زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم و ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان هستند که برای کسب سهمیه المپیک توکیو در این رقابت‌ها به مصاف حریفان خود می‌روند.

فردا (جمعه – ۳۱ اردیبهشت‌ماه) و در روز نخست این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان انجام می شود که مهلا مومن زاده به عنوان اولین نماینده کشورمان به شیاپ‌چانگ می‌رود.

براساس قرعه‌کشی انجام شده مهلا مومن‌زاده، نایب قهرمان جهان  ابتدا پس از یک دور استراحت باید با برنده رقابت  نماینده فلسطین و امارات مبارزه کند و پس از آن در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکی از نمایندگان لبنان، سوریه یا چین تایپه می‌رود؛ مهلا با شکست رقیب خود در این مرحله و راهیابی به فینال می‌تواند سهمیه المپیک توکیو را بدست آورد.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به‌دست آورند.

تکواندوی گزینشی المپیک در قاره آسیا/ مهلا مومن‌زاده رقیبان خود را شناخت

 

روز شنبه – یکم خردادماه و در روز دوم، رقابت‌های اوزان ۵۷- و ۶۷+ کیلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد که ناهید کیانی تکواندوکار کشورمان است.

هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی است.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.