کد خبر : 57955
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
-

برگزاری نشست صمیمانه با پرسنل پردیس ارس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)

برگزاری نشست صمیمانه با پرسنل پردیس ارس به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)
نشست صمیمانه مسئولین پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با کارمندان خانم شاغل به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، جمعه 17 بهمن ماه در جلفا برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران؛ دراین نشست دکترزهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس، ضمن گرامی داشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله مبارک دهه فجر ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، را به کارمندان خانم شاغل در پردیس ارس تبریک گفت و به تبادل افکار و گزارش فعالیت های انجام شده به حاضرین پرداخت.

در ادامه محمد رضا ترکان زاده فرمانده سپاه ناحیه جلفا، با تبریک روز زن به پرسنل از فعالیت های سرکارخانم دکترامام جمعه رییس پردیس ارس دانشگاه تهران، در منطقه آزاد ارس تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به جایگاه علمی خانم امام جمعه به عنوان %۱ دانشمندان برتر جهان و یکی از سه زن ایرانی در فهرست ۵۰ دانشمند زن برجسته آسیا ایشان را به عنوان سرمشق و الگو برای تمام زنان این سرزمین معرفی کردند.

ترکان زاده به نقش ویژه دانشگاه ها به عنوان محلی برای تبادل فرهنگ و قرار گیری این پردیس در منطقه ژئوپلوتیک و اکونومی و ارتباط با منطقه اورآسیا، اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد ارس بدلیل مجاورت با کشور‌های ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان و کنار رود مرزی ارس می تواند به عنوان دروازه ورود به اتحادیه اقتصادی اورآسیا نقش مهمی را ایفا کند.

سپس علی زینالی فرمانده بسیج دانشجویی منطقه آزاد جلفا ضمن عرض تبریک این روز با اشاره به امکانات آموزشی موجود در پردیس ارس و همچنین کتابخانه مجهز این پردیس به منظورهمکاری سایر فعالیت های فرهنگی و پژوهشی مشترک با پردیس ارس بین المللی دانشگاه تهران اعلام آمادگی کرد.

لازم به ذکر است: فرمانده سپاه هادی شهرو جلفا، مسئول بسیج دانشجویی منطقه آزاد ارس و جمعی از خواهران بسیجی دانشگاه های منطقه، رییس پردیس بین المللی ارس و معاونت اجرایی و کارمندان پردیس ارس دانشگاه تهران در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.