کد خبر : 133153
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
-

پایان همکاری افشین پیروانی با پرسپولیس؟

پایان همکاری افشین پیروانی با پرسپولیس؟
باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان فعلا عجله نمی‌کند.

به گزارش سورپرس؛ قهرمانی سه گانه پرسپولیس در فصل گذشته فوتبال ایران باعث شد تا تمام اعضای این تیم به تعطیلات رفته و استراحت مطلق کنند تا برای فصل پرفشار دیگری آماده شوند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فردا یکشنبه امور مرتبط با تمدید قرارداد بازیکنان و اعضای کادر اجرایی و تدارکات تیم را آغاز کند تا یکی از دغدغه‌های یحیی گل محمدی را برای ادامه همکاری با سرخپوشان برطرف کند.

سرمربی پرسپولیس که هنوز تصمیم نهایی خود برای ماندن در رأس کادر فنی سرخپوشان را به باشگاه اعلام نکرده است در گام اول از درویش خواسته است قرارداد تمام بازیکنان داخلی فصل گذشته تمدید شود.

درویش نیز تمدید با بازیکنانی نظیر امید عالیشاه، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک را در اولویت کاری هفته جاری قرار داده است و سپس سراغ کادر اجرایی و تدارکات تیم خواهد رفت.

این در حالی است که افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نیز قراردادش به پایان رسیده است، اما باشگاه فعلاً عجله‌ای برای تمدید با او ندارد.

از قرار معلوم تمدید قرارداد با پیروانی نیاز به بحث و مشاوره با هیأت مدیره دارد تا در صورت موافقت کادر فنی همچنان بتواند در این تیم فعالیت کند. در غیر این صورت یک پیشکسوت دیگر جای پیروانی را با نظر مستقیم درویش و همچنین تأیید یحیی گل محمدی خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.