کد خبر : 40814
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
-

بازپیرایی حاشیه فضای سبز بزرگراه شهید همت در منطقه سه

بازپیرایی حاشیه فضای سبز بزرگراه شهید همت در منطقه سه
به منظور زیبایی منظر شهری و تلطیف هوا حاشیه‌ی بزرگراه شهید همت در منطقه سه تهران به متراژ دو کیلومتر مربع بازپیرایی می شود.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه سه، پدرام طلوعی رییس اداره فضای سبز با اشاره به اینکه بخشی از بزرگراههای مهم و پرتردد شهر تهران در محدوده ی این منطقه قرار دارد که زیبایی و سرسبزی آنها نقش به سزایی در زیبایی و پاکیزگی شهر دارد افزود : به منظور استفاده بهینه از فضاها ی بزرگراه ها ، حاشیه بزرگراه شهید همت بازپیرایی می شود.

او افزود: کاشت درختچه شامل گونه های بربریس ، یاس هلندی و کامیس پاریس ، کاشت چمن، کاشت درخت اقاقیا و توت کاکوزا و کاشت گلدان رز نسترن سفید و هفت رنگ از جمله اقدامات صورت گرفته برای بازپیرایی این بزرگراه عنوان کرد.

رییس فضای سبز شهرداری منطقه سه بیان کرد: مدیریت شهری این منطقه در جهت افزایش سرانه فضای سبز ،بهبود کیفیت نمای بصری و همسو شدن فعالیت ها با موازین زیست محیطی در جهت توسعه فضای سبز و بوستان های شهری فعالیت می کند .

طلوعی به اهمیت فضای سبز حاشیه بزرگراه‌ها در کاهش آ‌لودگی هوا، اثربخشی بر روی اکسیژن بزرگراه، بهبود منظر شهری اشاره نمود.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.