کد خبر : 82646
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
-

ثبت دومین پیروزی در کارنامه تیم ملی والیبال

ثبت دومین پیروزی در کارنامه تیم ملی والیبال
بلندقامتان ایران با تحمیل شکست سه بر صفر به تیم ملی تایلند، به دومین پیروزی متوالی خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا رسیدند.

به گزارش سورپرس به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین روز مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به مصاف تایلند رفت.

سروقامتان ایران که با ترکیبی جوان‌شده راهی این دوره از رقابت‌ها شده‌اند، امروز (دوشنبه) با ارائه یک بازی یک‌طرفه و کاملا برتر نسبت به حریف موفق شدند در سه ست متوالی و با ثبت امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۸ مقابل تایلند به برتری برسند.

این دومین پیروزی متوالی ایران در مرحله گروهی بود. شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در اولین بازی خود در جام بیست‌ویکم مقابل هنگ‌کنگ با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بودند تا با کسب ۶ امتیاز از ۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی گروه B بایستند.

بهروز عطایی برای این بازی از ترکیب نخستین صابر کاظمی، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، جواد کریمی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.

در دیگر مسابقه گروه ایران، تیم‌های پاکستان و هنگ‌کنگ در نخستین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند و پاکستان سه بر یک حریف خود را شکست داد.

تیم هنگ‌کنگ تنها در ست دوم این مسابقه خودی نشان داد و با امتیاز ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسید. اما پاکستانی‌ها در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۱۲ حریف خود را شکست دادند تا به نخستین پیروزی سه امتیازی و دومین برد متوالی خود دست یابند.

قبل از دیدار ایران و تایلند سه مسابقه دیگر نیز برگزار شد و تیم‌های چین‌تایپه، قطر و چین با نتیجه سه بر صفر به ترتیب عربستان سعودی، هند و ازبکستان را شکست دادند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از یکشنبه (۲۱ شهریورماه) با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز شده است، روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.