کد خبر : 144658
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
-

به منظور اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی؛

۵۳ معتاد متجاهر به صورت شبانه در منطقه ۱۹جمع آوری و ساماندهی شدند

۵۳ معتاد متجاهر به صورت شبانه در منطقه ۱۹جمع آوری و ساماندهی شدند
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی طی چندین مرحله به صورت شبانه در منطقه ۱۹ با جمع‌آوری ۵۳ معتاد متجاهر انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: با توجه به اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در شهر تهران با مشارکت یگان حفاظت شهرداری تهران، پایگاه دهم مبارزه با مواد مخدر، گشت سازمان خدمات اجتماعی، شهربان و حریم بان نواحی، کلانتری های منطقه طرح جمع آوری معتادان متجاهر در فضاهای بی دفاع شهری، خلازیر، باغ انگوری، زمین های بایر اطراف میدان مرکزی میوه و تره بار انجام شد.

وی ادامه داد: اغلب کارتن خواب ها و معتادان متجاهر در فضاهای بی دفاع شهری و حاشیه بزرگراه ها بیتوته می کنند که این طرح با توجه به دستور شهردار تهران مبنی بر طرح سامان بخشی آسیب های اجتماعی، تامین امنیت شهروندان و کنترل بزهکاری اجرایی شد.

۵۳ معتاد متجاهر به صورت شبانه در منطقه ۱۹جمع آوری و ساماندهی شدند

به گفته این مسئول معتادان متجاهر پس از جمع آوری برای ساماندهی و غربالگری به مراکز تخصصی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران منتقل می شوند.

اخگر پور با اشاره به اینکه این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان اجرایی شده تصریح کرد: طرح سامان بخشی اجتماعی به منظور جمع آوری معتادان متجاهر، زباله گردها، متکدیان و کوکان کار به طور جدی در این منطقه پیگیری و اجرا می شود.

سرپرست شهرداری منطقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده محل‌های تجمع معتادین، با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام شود.

براساس این گزارش طرح جمع آوری معتادان متجاهر در منطقه ۱۹ با حضور احمد احمدی صدر مدیر کل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، سرهنگ حسنه معاون یگان حفاظت شهرداری تهران و مدیران شهری این منطقه همراه بود.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.