کد خبر : 87377
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
-

۱۳ آبان یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل استکبار جهانی است

۱۳ آبان یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل استکبار جهانی است
حجت‌الاسلام رئیسی گفت: برای من توفیقی است که در روز ۱۳ آبان که یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام بزرگوارمان مقابل استکبار جهانی است، به استان سمنان سفر داشته باشم.
به گزارش سورپرس، سید «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور دقایقی پیش در بدو ورود به استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران در فرودگاه سمنان اظهار داشت: به مسؤولان پرتلاش در استان سمنان، خانواده‌های معظم و مکرم شهیدان و جانبازان عزیز و ایثارگران گرامی درود می‌فرستیم و یاد همه شهدای استان سمنان را گرامی می‌داریم.

وی گفت: برای من توفیقی است که در روز ۱۳ آبان که یادآور رشادت دانش‌آموزان و دانشجویان و پرچمداری امام بزرگوارمان مقابل استکبار جهانی است، به استان سمنان سفر داشته باشم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: قبلاَ بررسی‌هایی در استان سمنان انجام شده و برخی از مشکلات و کمبود‌ها در حوزه‌های مختلف در این سفر با جلساتی که با مدیران در ادارات و سازمان‌ها داریم و نشست‌هایی که با مسؤولان در حوزه‌های مختلف و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد و امیدواریم این مسائل را مروری داشته باشیم و به تصمیم روشنی نسبت به رفع مشکلات استان برسیم.

رئیسی بیان کرد: خداوند متعال در استان سمنان ظرفیت‌های بسیاری قرار داده و ظرفیت کشاورزی خیلی خوبی در استان داریم؛ ظرفیت‌های صنعتی و معدنی داریم و اگر این ظرفیت‌ها درست مورد بهره‌برداری قرار گیرد، علی‌رغم برخی کمبود‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، می‌توانیم افزایش بهره‌وری را داشته باشیم.

وی افزود: در استان سمنان می‌توانیم افزایش اشتغال و تولید داشته باشیم و این جزو دستورات و برنامه‌های کاری است که در حضور نماینده معظم رهبری، استاندار و مسؤولان استانی دنبال خواهد شد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: امیدواریم که خداوند متعال عنایت کند که این سفر همراه با تصمیماتی باشد که از مشکلات استان سمنان که ظرفیت‌های بسیاری دارد و همجواری‌اش با استان‌های دیگر در کشور می‌تواند اینجا را جایگاهی قرار دهد که با وضعیت فعلی کاملا متفاوت باشد، گره‌گشایی کند.

شایان ذکر است رئیس جمهور در نخستین برنامه خود در سمنان پس از گفتگو با خبرنگاران به استانداری رفته تا در شورای اداری استان سمنان حضور پیدا کند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.