کد خبر : 22225
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
-

یک فدراسیون ورزشی و بدهکاریهایی که سر به فلک کشیده اند

یک فدراسیون ورزشی و بدهکاریهایی که سر به فلک کشیده اند
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان: بدهی‌های سال گذشته فدراسیون بسیار زیاد است، امیدوارم با حمایت همه جانبه بتوانیم آن‌ها را پرداخت کنیم.

به گزارش سورپرس، سیدمحمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در گفتگویی خبری افزود: متاسفانه فدراسیون بدهی زیادی دارد، مقداری از این بدهی‌ها با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک پرداخت شده است. در شرایط کنونی این بدهی می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند، این در حالیست که فدراسیون در پرداخت حقوق پرسنل مشکل دارد.
وی گفت: فدراسیون حدود ۱۰۰ پرسنل دارد که این مسئله ما را با مشکلاتی زیادی مواجه کرده، چاره‌ای جز چابک سازی فدراسیون نداریم تا بتوانیم با کیفیت بالا کار‌ها را پیش ببریم.

بازگشت برخی رشته‌ها به فدراسیون باید کارشناسی شود
اسبقیان درباره بازگشت رشته‌هایی که از فدراسیون جدا شده اند و تحت پوشش سایر فدراسیون‌ها فعالیت خود را ادامه می‌دهند، گفت: مکاتباتی را با علی نژاد معاون وزیر داشتیم و این مسئله در حال بررسی است، ما باید در این زمینه کار تخصصی انجام دهیم و این موضوع نیاز به بررسی دارد تا ورزشکار در این جابه جایی آسیب نبیند.
وی گفت: در حال حاضر منتظر تصمیم گیری ستاد عالی مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری اردو‌ها هستیم. قطعا اگر شرایط به حالت طبیعی بازگردد سعی می‌کنیم برخی از اردو‌ها را که در اولویت قرار دارند، شروع کنیم؛ بنابراین در شرایط فعلی هیچ اردویی را شروع نمی‌کنیم و تمرینات همچون گذشته به صورت خانگی ادامه دارد.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.