کد خبر : 136428
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
-

یک عراقی پول قرارداد ۲ بازیکن استقلال را پرداخت کرد!

یک عراقی پول قرارداد ۲ بازیکن استقلال را پرداخت کرد!
باشگاه استقلال برای خرید دو بازیکن جوان خود از روش ویژه‌ای استفاده کرد.

به گزارش سورپرس؛ ابتدای هفته جاری بود استقلال با یک مشکل بزرگ مواجه شد، چون فدراسیون و سازمان لیگ تاکید داشتند قرارداد مهدی هاشمی نسب و تعدادی از بازیکنان جوان این تیم به واسطه قاعده سقف بودجه ثبت نخواهد شد و برای آن‌ها کارت نشستن روی نیمکت یا حضور در میدان صادر نمی‌شود. دقیقاً به موازات همین ماجرا بود که منتظر محمد، بازیکن عراقی استقلال که جواد نکونام تمایلی به استفاده از او نداشت در لیست مازاد قرار گرفت و استقلالی‌ها زمینه برای حضور او در یک تیم دیگر به صورت قرضی را فراهم کردند. منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست و همین مسئله زمینه ساز شد تا قسمتی از مشکلات حقوقی و مالی استقلال برای ثبت بازیکنان جدیدش مرتفع شود.

یکی از مدیران استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت: ما منتظر محمد را به صورت قرضی واگذار کردیم و از این مسئله سود قابل ملاحظه‌ای از

اول اینکه توانستیم با پولی که از انتقال قرضی او به دست آوردیم، بخش قابل ملاحظه‌ای از قرارداد بازیکنان جوانی مانند آریا برزگر و سامان تورانیان را بپردازیم. علاوه بر آن با توجه به قاونی که وضع شده و به تیم‌ها اجازه می‌دهد سقف بودجه خود را به اندازه نصف رقمی که از بابت ترانسفر بازیکنان نصیب آن‌ها می‌شود بالاتر ببرند، توانستیم سقف بودجه خودمان را افزایش بدهیم و با این کار زمینه برای ثبت قرارداد این دو بازیکن جوان هم فراهم می‌شود. البته خیلی بعید است که آن‌ها به بازی با ملوان برسند و به احتمال فراوان از هفته سوم مد نظر کادر فنی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.