کد خبر : 22373
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
-

سردیس شهید محمود صارمی به مناسبت روز خبرنگار ساخته خواهد شد

سردیس شهید محمود صارمی به مناسبت روز خبرنگار ساخته خواهد شد
مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان از ساخت سردیس شهید محمود صارمی خبر داد و گفت: این سردیس تا قبل از روز خبرنگار ساخته خواهد شد

به گزارش سورپرس، سیداحمد موسوی، مدیرعامل خانه مطبوعات استان، در نشست هم‌اندیشی با عکاسان خبرنگار استان که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: ساماندهی خبرنگاران و عکاسان خبری به‌منظور حفظ جایگاه آنان در دستور کار خانه مطبوعات استان قرار گرفته است.

وی با بیان این‌که برای این قشر زحمتکش و فرهیخته کارت خبرنگاری ویژه صادر خواهد شد تا جایگاه آنان بیش از پیش حفظ شود، اضافه کرد: برنامه دیگر خانه مطبوعات تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه است که در بخش گزارش، خبر، یادداشت، مقاله و … در سطح کشوری حائز مقام شدند و به‌صورت ویژه از آنان تقدیر می‌شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان با بیان این‌که هفدهم مرداد سالروز شهادت محمود صارمی بوده و به نام روز خبرنگار مزین شده است، گفت: در نظر داریم سردیس این شهید بزرگوار را تا قبل از این تاریخ بسازیم و در این راستا مجوز ساخت سردیس اخذ و منابع مالی آن مشخص شده ‎است.

وی با بیان این‌که با رایزنی‌های انجام شده با وزیر راه و شهرسازی مجوز احداث خانه مطبوعات استان اخذ شده است، تصریح کرد: بناست زمین و یا ساختمانی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای این مهم اختصاص داده شود.

موسوی بیان کرد: یکی دیگر از سیاست‌های خانه مطبوعات این است که خبرنگاران صاحب مسکن شوند که تاکنون ۶۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.