کد خبر : 39324
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰:۰۳
-

گل محمدی: فینال غرب آسیا حق تیم ماست/ هواداران را کنار خود احساس می‌کنیم

گل محمدی: فینال غرب آسیا حق تیم ماست/ هواداران را کنار خود احساس می‌کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: این برد را به هواداران تقدیم می کنیم که همیشه انرژی مثبت می‌دهند و وجودشان را در کنار خودمان حس می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، تیم پرسپولیس در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکتور ازبکستان رفت و با نتیجه دو بر صفر به برتری دست پیدا کرد. یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از این مسابقه درباره بازی گفت: بازی خیلی مهمی را بردیم. توانستیم به مرحله فینال غرب آسیا برویم. از این بابت خوشحال هستیم. بازی خوبی در مجموع برای ما بود. بازی را خوب شروع کردیم. حریف ۱۰ نفره شد و ما توانستیم راحت تر و با گردش توپ و سرعت دادن به بازی به گل های خوبی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد در مجموع اتفاقاتی خوبی افتاد. باید از بازیکنان بابت این همه جان فشانی تشکر کنم. بابت ایثار و از خودگذشتگی شان تشکر کنم و حق شان بود که به فینال غرب برسند و انشاالله در نهایت به فینال آسیا راه پیدا کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم که همیشه انرژی مثبت می دهند و وجودشان را در کنار خودمان حس می کنیم. از اینکه آنها خوشحال هستند خوشنود شدیم و انشاالله بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره راز گلزنی موفق تیمش در این مسابقات گفت: ما برای هدف مان می‌جنگیم، برای هواداران و برای اهداف بزرگی که داریم. برای خوشحالی آنها بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و ایثار و از خودگذشتگی می‌کنند. فکر می‌کنم تنها راز آن همین باشد. این بازیکنان شایسته بهترین‌ها هستند و خودم شخصا به آنها افتخار می‌کنم و انشاالله این روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.