کد خبر : 27310
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
-

ایران بانو از فردا روی آنتن شبکه دو

ایران بانو از فردا روی آنتن شبکه دو
برنامه «ایران بانو» قرار است زنان ایران را محور اصلی‌اش قرار دهد.

به گزارش سورپرس، برنامه تلویزیونی «ایران‌بانو» از فردا روی آنتن شبکه دو سیما می رود. هدف از ساخت این برنامه تلویزیونی، بررسی نقش زن در سلامت روانی جامعه و خانواده است. با توجه به نقش حساس زن در موفقیت یا شکست خانواده و جامعه و توجه به نیازهای روانی، عاطفی، جسمانی و معنوی در «ایران‌بانو» به نقش زن در تمام این ابعاد پرداخته می‌شود.

معرفی الگوهای صحیح زنان اسلامی، حفظ ارزش‌ خانواده و به تصویر کشیدن جایگاه پراهمیت زن در کانون خانواده، پرداختن به مشکلاتی که به صورت مشترک برای زنان در جامعه وجود دارد، نشان دادن چهره صحیح زن از منظر اسلام، به تصویر کشیدن زنان مؤفق برای الگوسازی و لذت مادر شدن و مبارزه با شعار فرزندآوری به آنتن شبکه دو سیما می‌رسد.

در این برنامه گفت‌وگومحور، مجری کارشناس با مهمان برنامه که از نخبگان و فعالان حوزه زنان با تخصص‌های مختلف است وارد گفت‌وگو می‌شود که در رابطه با اهمیت نقش همسری، مادری و حضور اجتماعی زنانی که زندگی‌شان قصه‌های شنیدنی برای مخاطب دارد.

فاطمه محمدی مجری این برنامه تلویزیونی است و از فردا شب قبل از خبر ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود. خبرگزاری تسنیم مجری طرح «ایران‌بانو» و سجاد شیرافکن تهیه‌کننده برنامه جدید شبکه دو سیما است. روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۹:۵۰ این برنامه روی آنتن خواهد بود و احتمال دارد در ایام محرم و صفر، تعدادهای روزهای پخش به سه روز در هفته افزایش یابد.

فصل اول «ایران‌بانو» ۱۵ قسمتی است و در آینده فصل‌های بعدی تولید و به پخش خواهد رسید.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.