کد خبر : 141820
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
-

رییس کنگره دندانپزشکی عمومی عنوان کرد؛

کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه درمان دردناک است

کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه درمان دردناک است
رییس پانزدهمین کنگره بین المللی دندانپزشکی عمومی ایران، با انتقاد از عدم حمایت بیمه‌ها از هزینه‌های دندانپزشکی، گفت: کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه درمان، دردناک است.

به گزارش سورپرس، مارال قربانزاده، در حاشیه برگزاری پانزدهمین کنگره بین المللی دندانپزشکی عمومی ایران در هتل المپیک تهران، افزود: در کنگره امسال، نقش آموزش‌های آکادمیک و دانشگاهی در کنار تجربه کار، مورد توجه قرار دارد و در همین زمینه، بیش از ۳۰۰ سخنران داخلی و تعدادی سخنران از کشور ترکیه؛ به ارائه اطلاعات روز دنیا از دندانپزشکی می‌پردازند.

وی با اشاره به استقبال خوبی که دندانپزشکان از کنگره داشته اند، گفت: هدف ما از برگزاری این کنگره، قرار گرفتن آموزش‌های آکادمیک و دانشگاهی در کنار تجربه حاصل از کار است.

 

قربانزاده با عنوان این مطلب که سطح کیفی دندانپزشکان کشور بسیار عالی است، افزود: در این بین، نمی‌توان نقش انجمن‌ها در ارائه آموزش به همکاران را نادیده گرفت.

رئیس کنگره در ادامه به مهم‌ترین چالش حرفه دندانپزشکی در کشور اشاره کرد و گفت: قطعاً، هزینه‌های سنگین و سرسام‌آور درمان‌های دندانپزشکی، مهم‌ترین دغدغه همکاران دندانپزشک است.

وی با انتقاد از اینکه خدمات درمان دندانپزشکی را جزو خدمات لوکس تلقی می‌کنند، افزود: همه خدمات دندانپزشکی، فقط زیبایی نیست که برای آن ردیف بودجه بیمه‌ای نمی‌بینند.

قربانزاده ادامه داد: از شورای عالی انتظار داریم برای سلامت مردم، ردیف بودجه دندانپزشکی را ببیند. زیرا، برای ما دردناک است که مردم به خاطر نداشتن هزینه درمان دندانپزشکی، درخواست می‌کنند دندان آنها کشیده شود.

وی افزود: امیدواریم هزینه‌های خدمات دندانپزشکی مورد حمایت بیمه‌ها قرار بگیرد، تا روزی فرا برسد که دهان مردم عاری از دندان‌های خراب باشد و بعد از آن بتوانیم به سمت برنامه پیشگیری برویم.

کشیدن دندان به خاطر نداشتن هزینه درمان دردناک است

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.