کد خبر : 116212
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
-

در سیزدهمین دوره مسابقات؛

کسب نایب قهرمانی وسایل نقلیه میکرو برای تیم پرنده‌های بدون سرنشین دانشگاه تهران

کسب نایب قهرمانی وسایل نقلیه میکرو برای تیم پرنده‌های بدون سرنشین دانشگاه تهران
تیم پرنده های بدون سرنشین دانشگاه تهران درسیزدهمین دوره مسابقات وسایل نقلیه میکرو imav 2022که به میزبانی دانشگاه دلفت هلند برگزار شد به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از  روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، در این دوره از مسابقات ۲۱ تیم از ۱۳ کشور حضور داشتند. تیم دانشگاه تهران با هدایت پردیس بین المللی ارس و پژوهشکده سامانه های هوشمند کاربردی دانشگاه تهران و حمایت و پشتیبانی گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی ریاست جمهوری در این مسابقات شرکت کردند.

گفتنی است: چالش هایی که تیم دانشگاه تهران دررشته خارج از سالن و تحویل بسته شرکت داشت و عناوین کسب شده به شرح ذیل می باشد:

۱٫ تحویل بسته در موقعیت یک برچسب ArUco با موقعیت مکانی GPS شناخته شده. در این چالش تیم دانشگاه مقام اول را با خطای فاصله صفر کسب کرد.

۲٫ تحویل بسته در موقعیت یک برچسب ArUco که موقعیت GPS آن ممکن است تا ۱۰۰ متر خاموش باشد. در این چالش تیم دانشگاه مقام چهارم را کسب کرد.

۳٫ تحویل بسته در موقعیت یک برچسب ArUco در مکان نامعلومی وقتی چندین تگ ArUco در میدان توزیع می شود، و بسته باید در یک برچسب ArUco مشخص شده تحویل شود. در این چالش تیم دانشگاه مقام پنجم را کسب کرد.

۴٫ تحویل بی‌صدا بسته در موقعیت یک برچسب ArUco با مکان مشخص که باید بی صدا تحویل گردد. در این چالش تیم دانشگاه مقام اول را کسب کرد.

۵٫ در این چالش بسته به وانت در حال حرکت تحویل می گردد. در این چالش تیم دانشگاه مقام چهارم را کسب کرد.

۶٫ تحویل دور و سریع یک بسته به یک مکان GPS شناخته شده تحویل می گردد، پس از اینکه ابتدا چندین دور بین دو نقطه با فاصله دور پرنده پرواز می نماید. در این چالش تیم دانشگاه مقام دوم را کسب کرد.

شایان ذکر است: این مسابقات بین المللی سالانه مهمترین رویدادی است که دانشمندان، فناوران و علاقه مندان به تحقیق و توسعه فناوری وسایل نقلیه میکرو هوایی را گرد هم می آورد. برگزارکنندگان و حامیان این مسابقات بزرگترین توسعه دهندگان صنعتی این حوزه در دنیا می باشند که امسال از ۱۹ تا ۲۴ شهریور ماه در کشور هلند برگزار شد.
همچنین در حاشیه این مسابقات عضویت دانشگاه تهران در این مسابقات توسط مؤسسین این مسابقات مورد بررسی و تائید اولیه قرار گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.