کد خبر : 62109
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۵۱
-

کتاب «فرهنگ جامع تولیدات تلویزیونی ایران» منتشر شد

کتاب «فرهنگ جامع تولیدات تلویزیونی ایران» منتشر شد
نخستین کتاب درباره‌ی تاریخ تولیدات تلویزیون ایران به طبع رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سورپرس، کتاب «فرهنگ جامع تولیدات تلویزیونی ایران» به همت علی عبدالصمدی و از سوی انتشارات دانش ارزین جهان منتشر شد. این کتاب مشتمل بر شانزده بخش است که در آن کلیه ی سریالها و برنامه های تلویزیونی تولید ایران ( از جمله سریالهای کمدی، پلیسی، سریالهای به مناسبت ماه مبارک رمضان، سریالهای به مناسبت ماههای محرم و صفر، تاریخی، برنامه های تلویزیونی و…)  مورد بررسی قرار گرفته‌اند. کتاب فوق در ۲۰۳ صفحه و در قطع رحلی به چاپ رسیده است. لازم به یادآوری است این نخستین اثری است که منحصرا به بررسی تاریخ تولیدات تلویزیونی پرداخته است.

نویسنده در مقدمه می نویسد:

“از روزی که شادروان منوچهر نوذری رو به روی دوربین تلویزیون قرار گرفت و نام خود را به عنوان نخستین مجری تلویزیون ثبت کرد، شصت و دو سال گذشت.

تلویزیون امروزه جزئی لاینفک از زندگی روزمره مردم ایران و جهان است. تولیدات تلویزیونی هر دهه نسبت به دهه ی ماقبل خود بیشتر شده است.

به راستی در قالب یک کتاب نمی توان زحمت تمام فعالان حوزه ی رسانه ای مانند تلویزیون را گردآوری کرد. این کتاب فقط ادای دینی نسبت به هنرمندان گرانقدر عرصه ی تلویزیون است”.

بنابراین گزارش؛ کتاب «فرهنگ جامع تولیدات تلویزیونی ایران» با قیمت ۵۵۰۰۰ تومان منتشر شد و به زودی نسخه‌ی الکترونیک آن نیز از طریق پیشخان‌های مجازی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.