کد خبر : 67582
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
-

خاطرات خواندنی شهدا از ماه رمضان در جبهه‌ها فوتوکلیپ شد

خاطرات خواندنی شهدا از ماه رمضان در جبهه‌ها فوتوکلیپ شد
ویژه برنامه «مشق عشق» فرهنگسرای اندیشه، فوتوکلیپی از حال و هوای ماه رمضان در جبهه‌ها است که از خاطرات شهدا نقل شده است.

به گزارش سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، خانه فرهنگ نیایش یکی از مراکز تحت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ و فرهنگسرای اندیشه است. این مرکز به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان چند برنامه متناسب با حال و هوای معنوی ماه مهمانی پروردگار طراحی کرده است.

خاطرات معنوی روزهای ماه رمضان در جبهه‌ها یکی از بخش‌های بسیار خواندنی در تاریخ دفاع مقدس است. خاطراتی که بیانگر روح معنوی حاکم بر جبهه‌ها در کنار شوخی‌های رزمندگان با یکدیگر است. ویژه برنامه «مشق عشق» این خاطرات را به شیوه‌ای هنرمندانه روایت کرده است.

این برنامه فتوکلیپی از‌ خاطرات شهدای هشت سال دفاع مقدس از ماه مبارک رمضان است که از طریق شبکه‌های اجتماعی خانه فرهنگ نیایش منتشر می‌شود.
از دیگر برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه رهروان سحر آماده سازی سحری و توزیع بین پاکبانان شهر است.

نهج‌البلاغه به عنوان دومین کتاب مهم شیعیان یکی از منابع غنی دینی است که شامل آموزه‌های اخلاقی از زبان امیر مومنان، امام علی علیه السلام است. بدون شک توجه به این کتاب و عمل به مفاهیم ارزشمند مطرح شده در آن می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات امروزمان باشد.

خانه فرهنگ نیایش در روزهای ماه مبارک رمضان تلاش کرده تا ضمن بازخوانی چند خطبه مهم از نهج البلاغه، مفاهیم سودمند و آموزه‌های اخلاقی آن را به مخاطبانش ارائه کند. ویژه برنامه «ره توشه» شامل حکمت‌های علوی برگرفته از کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه است که از طریق فضای مجازی خانه فرهنگ نیایش در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.

برنامه دیگر خانه فرهنگ نیایش به مناسبت ماه مهمانی پروردگار، برگزاری جلسات مجازی ختم قرآن کریم با عنوان «ختم نور» است که همه روزه برگزار می‌شود. در این برنامه ضمن جزءخوانی، آیاتی از همان جزء تفسیر می‌شود.

علاقمندان جهت بهره مندی از برنامه های مجازی خانه فرهنگ نیایش می توانند به آدرسkhaneh_farhange_niyayesh مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.