کد خبر : 118069
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۵۴
-

ژاوی انتقام ال کلاسیکو را از ویارئال گرفت

ژاوی انتقام ال کلاسیکو را از ویارئال گرفت
شاگردان ژاوی در بارسلونا مقابل ویارئال قد علم کردند.

به گزارش سورپرس، شاگردان ژاوی که در ابتدای هفته در کلاسیکو ۳-۱ شکست خورده بودند، امشب در همان نیمه اول با زدن سه گل، در این دیدار خانگی به پیروزی دست پیدا کردند.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۲، روی ارسال فرانکی دی یونگ، توپ با دخالت روبرت لواندوفسکی به آنسو فاتی رسید اما ضربه او از کنار دروازه ویارئال به بیرون رفت.

برتری بارسا ادامه داشت و در دقیقه ۱۰، روی اشتباه بائنا، پدری صاحب توپ شد و با یک پاس در عمق، فاتی را صاحب موقعیت کرد اما خروج به موقع خرونیمو رویی، دروازه ویارئال را بسته نگه داشت.

فشار حملات بارسلونا ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست دادند تا اینکه در دقیقه ۳۱، سرانجام لواندوفسکی قفل دروازه حریف را باز کرد.

روی حرکت خوب پدری و پاس جوردی آلبا بود که لواندوفسکی صاحب موقعیت شد و بعد از یک چرخش عالی، با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.
ویارئال هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه ۳۵ گل دوم را دریافت کرد. این بار گاوی بود که در نقش گلساز ظاهر شد و روی پاس او، لواندوفسکی بعد از حرکت در عرض، با شوت تماشایی توپ را به گوشه دروازه ویارئال فرستاد.

بعد از این گل هم حملات بارسا متوقف نشد و در دقیقه ۳۸ این تیم به گل سوم رسید. این بار فران تورس بود که روی یک حرکت از سمت راست پایه گذار گل بود و آنسو فاتی بعد از اینکه ضربه اولش به تیر برخورد کرد، توپ برگشتی را با پشت پا وارد دروازه کرد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاقی روی دروازه ها رخ نداد و نهایتا در نیمه ی دوم این مسابقه با برتری ۳-۰ بارسا به پایان رسید.

 

انتهای پیام/۱۱۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.