کد خبر : 113200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
-

چگونه تله پاتی کنیم؟

چگونه تله پاتی کنیم؟
امروزه اکثر افراد با هر قومیتی به پدیده روانی تله پاتی اعتقاد دارند و هر کدام به نوعی در مورد تله پاتی نظرات و عقایدی دارند، حتی در برخی جوامع تله پاتی را یک استعداد می دانند و معتقد هستند که می توان با پدیده تله پاتی در مورد خیلی مسائل با یکدیگر با تله پاتی ارتباط برقرار کنند.

به گزارش سورپرس، برخی دیگر معتقد هستند که افرادی که از قدرت ذهن بالایی برخوردارند می توانند تله پاتی کنند و توسط ذهن خود با دیگران ارتباط برقرار کنند، ارتباطی که در تله پاتی صورت می گیرد می تواند به صورت تصاویر، شنیدن صداها، احساس و افکار باشد.

تله پاتی عشق این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تا حدودی هم دو نفر از این طریق می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و خواسته هایشان را بدون اینکه کلامی گفته شود به دیگری بگویند.

در تله پاتی بدون استفاده از حواس پنجگانه فقط از طریق ذهن می توان ارتباط برقرار کرد.

تمرکز یکی از مهمترین ابزاری هست که در تله پاتی استفاده می شود، برای شما هم اتفاق افتاده که به کسی فکر می کنید و او به شما تلفن می زند یا شما او را خیلی تصادفی در خیابان می بینید، این واقعه به این دلیل است که شما با تمرکز فراوان لحظه ای به او فکر کرده اید و سپس با او تله پاتی کرده اید و همه چیز دست به دست هم داده تا شما یکدیگر را ببینید.

وقتی شما افکار و احساسات خود را به سمت کسی منتقل می کنید اگر او نیز به سمت شما در حال فکر کردن باشد تله پاتی قوی صورت می گیرد که اصولا این نوع تله پاتی بین افرادی صورت می گیرد که بسیار یکدیگر را دوست دارند و تله پاتی عشق را انجام می دهند.

تله به معنای دور و پاتی به معنای وقوع است که از کلمه یونانی گرفته شده است. در واقع می توان گفت پیام های ذهنی به شکل امواج الکترومغناطیسی ذهن حتی به راههای خیلی دور قابل انتقال می باشد.

تله پاتی یک راه ارتباطی بین افراد است که اگر به صورت آگاهانه باشد بسیار تاثیر بیشتری دارد، فرض کنید شما خواسته ای از کسی دارید اما بنا به هر دلیلی نمی توانید مستقیم به او خواسته خود را بیان کنید بهترین راه انجام تله پاتی و ارتباط برقرار کردن با ذهن اوست تا بتوانید به آنچه می خواهید دست یابید.

تله پاتی و چاکرای چشم سوم

تله پاتی و چاکرای چشم سوم

نکته جالبی که در زمینه تله پاتی وجود دارد این است که این مقوله شگفت انگیز با چاکرای چشم سوم یا آجنا در ارتباط است اگر شما چاکرای آجنای باز داشته باشید به خوبی می توانید با هر کسی که می خواهید ارتباط برقرار کنید.

برخی افراد برای اینکه بتوانند تله پاتی کنند فکر می کنند که چشم سوم آنها باید کاملا باز و فعال باشد در صورتی که نیاز نیست شما مثل یک عارف یا کسی که سالها در حال ریاضت است چشم سومتان باز باشد بلکه کافیست که این چاکرا پاکسازی شده باشد و پاک و مطهر باشد.

و برای تله می توانید می توانید آگاهانه از چاکرای چشم سوم استفاده کنید. تله پاتی به دو شکل صورت می گیرد یا آگاهانه شما می خواهید خواسته یا حرف خود را به کسی برسانید که تمرین تله پاتی را انجام می دهید و دومین شکل ارتباط تله پاتی ناخودآگاه است.

شما به چیزی یا به کسی فکر می کنید بدون اینکه از قبل از موردش بخواهید فکر یا احساسی داشته باشید اما ناگهان می بینید که شخصی که در موردش فکر می کرده اید برای شما پیامی گذاشته یا شاید حتی او را ببینید.

در هر دو صورت باید تمرکز و ارتباط خود را با غده صنوری یا همان چاکرای آجنا حفظ کنید تا بتوانید ارتباط ذهنی خوبی را برقرار کنید.

آیا شما هم از قدرت تله پاتی برخوردارید

شاید برخی افراد فکر کنند که تله پاتی را نمی توانند انجام دهند چون یک مقوله ماورایی هست اما همه انسانها می توانند تله پاتی را انجام دهند زیرا همه انسانها وقتی فکر می کنند ارتعاش و امواج ذهنی می فرستند.

همه انسانها دارای قدرت ذهنی هستند و می توانند با هر ذهنی که بخواهند ارتباط برقرار کنند، پدیده تله پاتی ارتباط ذهن با ذهن است که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد.

بین افراد یک خانواده، بین همسرانی که یکدیگر را شدیدا دوست دارند تله پاتی و ارتباط ذهن با ذهن بسیار صورت می گیرد، به خصوص مادر با فرزندانش بسیار ارتباط ذهنی دارد، مثلا مادر دلشوره می گیرد و احساس می کند که برای فرزندش در مهمانی شب قرار است مشکلی پیش آید از رفتن فرزندش به بیرون از خانه ممانعت می کند و بعد مشخص می شود که چقدر خوب شد که فرزندش در آن مهمانی حضور پیدا نکرد.

شما به راحتی می توانید با دیگران ارتباط ذهنی برقرار کنید و احساسات خودتان را به آنها انتقال دهید یا حتی اگر خواسته ای دارید به آنها از طریق ذهن و فکرتان بگویید.

می توانید با انجام تمرینات مراقبه و مدیتیشن ذهن خود را خالی کرده و برای اینکه بتوانید تمرکز بیشتری داشته باشید به آرامش ذهن خود در مراقبه بپردازید.

چگونه تمرین آگاهانه تله پاتی انجام دهیم

چگونه تمرین آگاهانه تله پاتی انجام دهیم

۱ – مراقبه و مدیتیشن انجام دهید:

برای اینکه تمرکز ذهنی بالا رود و شما بتوانید ارتباط ذهنی برقرار کنید ابتدا باید ذهن شما از هر چیزی خالی شود و شما باید به آرامش ذهنی و جسمی برسید تا بتوانید به خوبی افکار خود را انتقال دهید.

اگر ذهنی آشفته داشته باشید هرگز نمی توانید فکر و ارتعاشی که می خواهید را انتقال دهید و اصلا امواج ذهنی شما به سمت شخص مورد نظر نخواهد رسید.

مراقبه و مدیتیشن یک تکنیک بسیار عالی برای آرامش و بالا رفتن تمرکز ذهنی و احساسی شما است که توسط آن به خوبی می توانید تله پاتی انجام دهید. و بدین ترتیب در مرحله اول شما به آرامش ذهنی، روحی و جسمی می رسید.

۲ – تنفس آگاهانه

در این مرحله می توانید از تنفس خود برای بالا رفتن تمرکز و توجه به بدن استفاده کنید به صورت آگاهانه به تنفس خود تمرکز کنید و دم و بازدم آگاهانه داشته باشید.

وقتی نفس می کشید به هیچ چیزی جز تنفس خود توجه نکنید اینچنین می توانید ذهن خود را خالی کنید و به کسی که می خواهید و موضوعی که می خواهید بگویید تمرکز کنید.

۳ – تصویرسازی کنید

در این مرحله باید تصویر شخص مورد نظر را در ذهن بیاورید و به او فکر کنید نامش را چند بار صدا بزنید و از او بخواهید که به شما نگاه کند و به حرفهای شما گوش دهد.

باید تمامی حواس پنجگانه را با خودتان همراه کنید شما هستید که باید دستور دهید تا تمامی بدنتان با شما یکی شود و هر آنچه که می گویید را انجام دهد. تصور کنید که با شخصی که می خواهید ارتباط برقرار کنید در حال صحبت هستید به او بگویید که چه چیزی می خواهید و تصور کنید که او خواسته شما را با کمال میل قبول می کند.

اگر کسی را دوست دارید و می خواهید که با او ارتباط برقرار کنید تا او نیز متوجه شود که شما او را می خواهید و به او عشق می ورزید باید احساس عشق و دوستی زیادی را در تمرین تله پاتی به سمت او بفرستید.

۴ – تمرین تله پاتی را تکرار کنید

باید حداقل به مدت ۲۱ روز این تمرین را به مدت ده دقیقه انجام دهید تا بتوانید امواج ذهنی خود را ساماندهی کنید و با شخص مورد نظر بتوانید ارتباط برقرار کنید. تکرار تمرین و صبوری یکی از مهمترین چیزها در ارتباط ذهنی است.

سخن آخر

تله پاتی

از مهمترین نکاتی که در مورد تله پاتی می توان گفت این است که شما از طریق این روش ماورالطبیعه می توانید به خواسته های خود از طریق دیگران دست پیدا کنید البته به شرط آنکه این خواسته ها الهی باشند و برای پیشرفت و موفقیت باشند زیرا اگر برای یک امر غیر انسانی باشد امواج آشفته ای به سمت شخص می رود و ارتباط ناسالمی صورت می گیرد.

تله پاتی بهترین روش برای این است که دو نفر که یکدیگر را دوست دارند از آن استفاده کنند و عشق را اینچنین به هم نثار کنند و عمق احساس را به یکدیگر انتقال دهند. اینگونه عشقی ثابت و پایدار خواهند داشت.

همچنین اگر شخص مورد نظر نمی داند که شما عاشق او هستید می توانید با تمرین تله پاتی او را از این موضوع آگاه کنید.

 

انتهای پیام/۱۱۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.